Descriere - Rebeliune in marketing
Compania cea mai umana castiga
Intr-o lume in continua schimbare, in care consumatorii devin tot mai reticenti la formele traditionale de publicitate, iar canalele de vanzari se multiplica vertiginos sub impactul noilor tehnologii digitale, profesionistii in marketing trebuie sa se adapteze necontenit la actualele tendinte ale pietei, prin intermediul unor campanii articulate pe valori profund umane. Analizand cauzele fenomenului, perceput ca o adevarata "rebeliune in marketing”, Mark Schaefer surprinde conotatiile psihologice, sociologice si antropologice ale acestui domeniu si propune strategii durabile, menite sa restabileasca relatia dintre un brand si clientii sai. Intr-un stil pasionant si riguros, dar totodata captivant prin umor si verva retorica, cartea de fata reprezinta un valoros itinerar, ce cartografiaza recentele destinatii de marketing, in care lumea digitala si retelele sociale devin repere de neocolit, iar transparenta, temeritatea si aderenta la schimbare constituie principiile calauzitoare.