Descriere - Puterea intuitiei in business
In prezent, constatam ca multe dintre cele mai bune si mai inovatoare idei de afaceri provin de la acei lideri care opereaza mai degraba pe baza propriilor instincte si a revelatiilor personale, decat pe baza unor analize interminabile.
Volumul Puterea intuitiei in business descrie o tehnica simpla, dar puternica, aflata la baza unora dintre cele mai inovatoare idei de produse si servicii din lumea contemporana a afacerilor.
Pe scurt, observand cum actioneaza clientii reali si manifestand empatie fata de ei, putem dezvolta idei care sa le rezolve nevoile autentice.
Autorii recurg la exemple provenite de la intreprinzatori de mare succes din lume, ca Steve Jobs, Gordon Ramsay, George Soros, Richard Branson si Jeff Bezos, sau de la organizatii, ca Heinz, Sony, Land Rover, Barclays, TNT, Vodafone.
"In prezent, ideile mari vin direct din mintile si inimile clientilor. Milligan si Smith ne arata cum sa folosim ideile ce impulsioneaza inovarea in afaceri si cum sa implementam strategii noi pentru a imbunatati experienta clientului. Puterea intuitiei in business este o lectura obligatorie pentru orice manager sau intreprinzator care cauta sa inteleaga lumea experientei traite de clientii sai, pentru a gasi moduri noi de stimulare a cresterii si inovarii."
Bernd Schmitt, The Ex Group
ISBN: 978-973-728-332-0
Format: 145x210 mm
Nr. Pagini: 192
An Aparitie: 2008
Autor:
Andy Milligan, Shaun Smith