Descriere - Puncte fierbinti. Secretul companiilor care debordeaza de energie si inovatie
Punctele Fierbinti sunt o marca a companiilor de succes. Sunt locuri si momente in care se lucreaza in echipa, caracterizate prin inovatie, productivitate si entuziasm. Punctele Fierbinti pot fi locuri de munca, echipe, departamente, companii, fabrici, coridoare, cantine, conferinte – locuri in care oamenii conlucreaza creativ.
Autoarea descrie cele patru calitati determinante pe care trebuie sa le posede o cultura organizationala pentru a sustine aparitia Punctelor Fierbinti. Analizeaza masurile pe care liderii le pot lua pentru a le incuraja si arata cum se ajunge, prin ele, la solutii pentru rezolvarea problemelor dificile, pentru dezvoltarea unor produse mai bune si pentru a oferi servicii de inalta calitate.
Intr-o perioada in care granitele traditionale ale organizatiei devin bariere in calea progresului, Gratton ne explica ce putem face chiar acum pentru a creste probabilitatea aparitiei de Puncte Fierbinti in orice organizatie.
"Lynda Gratton ne ofera perspective creative privind modalitatile de impulsionare si umanizare a organizatiilor. Puncte Fierbinti este un manual al utilizatorului pentru organizatia viitorului. Combina magistral teoria cu sfatul practic. "
Dave Ulrich, profesor la Ross School of Business si la University of Michigan
"In contextul economiei globalizate, pentru a putea concura trebuie sa colaborezi. Puncte Fierbinti este un ghid practic si detaliat al noii lumi cooperative."
Laura Tyson, profesor la Berkeley University
"Companiile de succes mustesc de energie si inovatie. In aceasta carte incitanta, care te pune pe ganduri, doamna profesor Gratton ne arata cat de important este acest lucru si cum ceva atat de eteric poate fi inteles si se poate actiona asupra lui cu rigoare."
Gary Hamel, profesor, autorul bestsellerului In fruntea revolutiei
Prefata
Introducere. Elemente necesare crearii Punctelor Fierbinti
1 Generarea unei energii extraordinare
2 Puncte Fierbinti stralucind de jur-imprejurul lumii
3 Primul element: gandirea cooperativa
4 Al doilea element: largirea granitelor
5 Al treilea element: scopul stimulator
6 Al patrulea element: capacitatea productiva
7 Rolul liderului in Punctele Fierbinti
8 A proiecta pentru a sustine aparitia Punctelor Fierbinti
Anexa A Resurse necesare crearii de Puncte Fierbinti
Anexa B Fundalul conceptual al cercetarii Punctelor Fierbinti
Anexa C Metodologia studierii Punctelor Fierbinti
Numar pagini: 282
Editia I 2010
Cartea "Puncte fierbinti. Secretul companiilor care debordeaza de energie si inovatie ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre McGrath, Patrick si a fost publicata la Editura PUBLICA (PROMO)
Livrare se face din stoc, in 24 ore, din depozitul de carte LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri.
Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 100 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate si 200 lei pentru livrarea la usa oriunde in tara prin curier. In Bucuresti transportul este gratuit pentru comenzi de minim 100 lei atat pentru livrarea in reteaua de Pachetomate cat si pentru livarea la usa prin curier.
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.