Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Publicitatea imobiliara in conceptia noului Cod civil - Chis, Andrea-Annamaria

Publicitatea imobiliara in conceptia noului Cod civil

Editura HAMANGIU


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 5 zile lucratoare.
Apreciere: 6.0/7 (1 vot)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 5 zile lucratoare

Beneficii:

Cartea face parte din campania

Transport Gratuit pentru 2 carti de la editura Hamangiu

vezi alte carti din campanie

Descriere - Publicitatea imobiliara in conceptia noului Cod civil

Lucrarea doamnei ANDREA-ANNAMARIA CHIS are ca tema de analiza exclusiv elementele si componentele cu caracter de noutate ale publicitatii imobiliare, aparute sub imperiul dispozitiilor noului Cod civil, care opereaza o schimbare importanta de paradigma in aceasta materie, in raport cu reglementarile anterioare.

Lucrarea este impartita intr-un numar de cinci capitole, care, cu exceptia celui introductiv, au aproximativ aceeasi pondere cantitativa in cuprinsul ei.
Capitolul I "Consideratii generale despre noile norme” identifica sursele interne si externe ale noii reglementari.
Capitolul II "Obiectul cartii funciare” recurge la impartirea bipartita a obiectului cartii funciare, rezultand din dispozitiile primului text privind publicitatea imobiliara (art. 876 – Scopul si obiectul cartii funciare), in obiect material si obiect juridic.
Capitolul III "Inscrierile in cartea funciara”, utilizand impartirea bipartita din capitolul anterior, prezinta distinct inscrierile privitoare la obiectul material al cartii si cele referitoare la obiectul juridic.
Capitolul IV "Principiile cartii funciare rezultand din dispozitiile noului cod” reprezinta o analiza a acestora in comparatie cu reglementarile anterioare si cu unele din dreptul comparat, stabilindu-se legatura dintre acestea, cu raportare la dispozitiile tranzitorii privind efectul constitutiv de drepturi al intabularii, pentru a se verifica daca aceasta amanare subrezeste sau nu constructia juridica a celorlalte principii fundamentate pe cel al carui efect a fost prorogat.
Capitolul V "Actiunile de carte funciara” identifica un numar de cinci actiuni de carte funciara, si anume: actiunea in prestatie tabulara, actiunea in rectificare, actiunea in justificare tabulara, actiunea in stabilirea rangului definitiv, actiunea in radiere sau de acordare a rangului preferential.



Numar pagini:320
Anul aparitiei:2012

Detalii produs

Cartea "Publicitatea imobiliara in conceptia noului Cod civil ". face parte din categoria carti >> Drept - Drept civil - Diverse a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Chis, Andrea-Annamaria si a fost publicata la Editura HAMANGIU Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura HAMANGIU

Editura HAMANGIU. Carti de la editura HAMANGIU
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.