Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Publicitate si psihanaliza - Haineault, Doris Louise

Publicitate si psihanaliza

Editura TREI


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 6 zile lucratoare.
Apreciere: 5.0/7 (4 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Publicitate si psihanaliza

?ndem?narea publicitarilor, la fel ca arta ideologilor, consta deci, ?n esenta, ?n a ne face sa ne uitam pozitia de subiect, pentru a ne ralia la trasaturile comune ale unei apartenente definite. Magia publicitarilor consta ?n a-l face pe fiecare, din unic cum este, sa devina pentru c?teva secunde fiinta publica. ?ntr-o astfel de pozitie, este evident ca unele dintre banalitatile noastre trebuie tagaduite, la fel cum se sterg micimea sau fragilitatea. Timp de treizeci sau saizeci de secunde, iata-ne eroi, celebri sau celebrati, capabili sa rezolvam ?n chip magic conflicte care ne chinuiau un moment mai devreme. [...] Este fascinant; ?n schimb, suntem repede atrasi de scurtele momente de publicitate care ne sunt acordate. Le iubim pentru ca transforma cotidianul ?n ispravi maiestuoase. Le adulam pentru ca, prin intermediul lor, copilul-magician triumfa asupra imposibilului. Experienta psihanalitica este, ?ntr-adevar, un loc al intimitatii, o vorbire care se urzeste si se tese la antipozii publicitatii. Desigur, copilul magic conduce aceasta vorbire, dar el trebuie, de asemenea, sa-i cuprinda adevarata masura. ?n publicitate, dimpotriva, triumfa ?n secret: refugiindu-se sub haosul verbului; departe de a se denunta, consum?nd cu veselie. De la divan la ecran, divergenta parea uneori de nerezolvat. Totusi, o stie fiecare, copilul cuminte si constient de banalitatea lui coexista ?n cotidian cu copilul magic si triumfator. Cei doi ?si disputa prim planul reprezentarii umane. Si unul, si celalalt aspira, pe r?nd, la adevar

Autori: Doris Louise Haineault si Jean-Yves Roy
ISBN: 973-8291-31-3
Titlul original: L'inconscient qu'on affiche
Publicata de: ?ditions Aubier Montaigne, Paris, 1984
Limba originala: franceza
Traducere: Irina si Costin Popescu
Anul aparitiei: 2003
Nr. de pagini: 264

Detalii produs

Cartea "Publicitate si psihanaliza ". face parte din categoria carti >> Stiinte umaniste - Diverse a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Haineault, Doris Louise si a fost publicata la Editura TREI Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura TREI

Editura TREI. Carti de la editura TREI. Editura TREI a aparut la jumatatea deceniului 90, intr-o perioada in care piata editoriala romaneasca de-abia se dezmortea, incercand sa se reabiliteze dupa lunga penurie de carte din perioada comunista. Initiatorii ei, Vasile Dem. Zamfirescu, profesor de psihanaliza la Facultatea de Filosofie si Silviu Dragomir, proaspat absolvent al acestei facultati, veneau dintr-o zona culturala care fusese afectata in modul cel mai grav de ideologie si interdictie. Si-au propus sa publice psihanaliza, un gen de carte aproape inexistent pana in acel moment in Romania. Ideea s-a bucurat de succes, "Biblioteca de psihanaliza" a editurii devenind o autoritate in domeniu si oferind cititorilor romani, in premiera, editii complete ale operelor lui S. Freud si C. G. Jung, mai intai, iar apoi serii de autori fundamentali precum F. Dolto, D. Winnicott, M. Klein etc. Acesta a fost doar inceputul. Pe masura ce s-a extins portofoliul teoretic (psihologie academica, psihologie practica, eseu), s-a dezvoltat si un departament de fictiune, bazandu-se initial pe o selectie de romane cu tenta psihologica, strans legata de specificul editurii, dupa care aria tematica s-a diversificat.

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.