Descriere - Psihosociologia publicitatii: despre reclamele vizuale
Psihosociologia este un domeniu care are o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare. Volumul isi propune sa-i familiarizeze pe studenti cu principalele teorii psihosociologice clasice si moderne ce au aplicabilitate directa in publicitate, precum si sa dezvolte abilitatile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare. Numeroase imagini si exemple elocvente din domeniul advertisingului ilustreaza notiunile teoretice, facilitind insusirea acestora si oferind celor interesati baza practica necesara. Informatiile de ultima ora prezentate sint utile si specialistilor in stiintele socioumane si in stiintele comunicarii, contribuind la o mai buna intelegere a influentei mass-mediei asupra societatii si, in consecinta, la elaborarea unor mesaje publicitare mai eficiente.
Cuprins:
Precizari terminologice • Cultura si publicitate • Mesajele textuale in publicitate • Mesajele iconice • Umorul: acceptarea versus respingerea lui • Critica publicitatii • Scurt istoric al psihosociologiei publicitatii • Fenomene si procese psihosociale • Perceptie, cultura, societate • Iluziile si potentialul lor publicitar • Memoria • Intelegerea mesajului • Pozitionarea din perspectiva psihosociologica • Emotiile in publicitate • Schimbarea atitudinilor • Persuasiunea
ANUL APARITIEI: 2012
NUMAR PAGINI: 208
FORMAT: 160x235
Cartea "Psihosociologia publicitatii: despre reclamele vizuale ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Chelcea, Septimiu si a fost publicata la Editura POLIROM
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.