Descriere - Psihologia reclamei si a consumatorului. Volumul II: Psihologia reclamei
Psihologia reclamei este cel de-al doilea volum al lucrarii Psihologia reclamei si a consumatorului, o carte care deschide drumul cercetarii in acest cimp disciplinar inca neexplorat la noi. In aceasta lucrare, sint analizate metodele prin care publicitatea, ca domeniu teoretic, uzeaza de mecansime vizuale, de marketing, culturale, emotionale etc. pentru a sensibiliza consumatorul si a-l determina sa intre in jocul comunicarii publicitare.
Perceptie constienta si perceptie inconstienta :: Inconstientul cognitiv :: Apararea perceptiva :: Teorii ale perceptiei subliminale :: Elemente vizuale cu importanta majora in publicitate :: Designul de produs si estetica vizuala :: Marketingul experiential :: Caracteristicile culturale ale emotiilor :: Teoria afectului ca informatie :: Teorii privind emotia in reclame :: Folosirea suspansului in publicitate :: Atenuatorii de agresivitate. Sexul si umorul :: Erotismul si sexul in reclame :: Diferentele de gen ::sex in publicitate :: Teorii consacrate privind mass media si relevanta lor pentru tematica sexului in comunicare :: Stereotipurile de gen in publicitate :: Cercetari empirice privind influenta umorului asupra comunicarii publicitare
2005, 17x24, 276 p.
ISBN: 973-711-001-3; 973-711-003-X
Cartea "Psihologia reclamei si a consumatorului. Volumul II: Psihologia reclamei ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Petre, Dan si a fost publicata la Editura COMUNICARE
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.