Descriere - Psihologia invatarii. Forme, strategii si stil (editia a III-a, revizuita)
Valeria Negovan.
Profesor universitar, doctor, la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, departamentul Psihologie, Universitatea din Bucuresti, titular al cursurilor Psihologia educatiei si Psihologia invatarii (nivel licenta) si Psihologia carierei - nivel master) si promotor al unor noi discipline/cursuri universitare la diferite programe de studii masterale (Psihologie educationala avansata, Managementul situatiilor de criza in mediul scolar, Interventii psihologice in situatii de criza in mediul scolar, Psihologie pozitiva aplicata in educatie, Sanatate si siguranta in mediul scolar/educativ, Psihologia invatarii - implicatii in orientarea scolara si vocationala).
Activitatea stiintifica a Valeriei Negovan este focalizata pe teme ca invatarea academica (strategii si stil de invatare, autonomie si autoreglare), starea de bine (well being) in relatie cu autodeterminarea in mediul universitar; antecedentele si consecintele autonomiei si autodeterminarii in planul functionarii psihice optimale a copiilor, adolescentilor si tinerilor.
Ca psiholog cu drept de libera practica, principal, autonom, cu drept de supervizare profesionala in specialitatea "Psihologie educationala, consiliere scolara si vocationala”, acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania, desfasoara activitati practice de interventie care ii asigura baza empirica si domeniul aplicativ pentru cercetarea stiintifica si pentru sintezele teoretice.
Anul aparitiei: 2013
Nr. pagini: 283