Descriere - Proiectare si implementare software

Fenomenul orientarii spre obiecte nu este ceva nou. Dimpotriva! Folozofii antici, ca Platon si Aristotel, precum si filozofi moderni cum este cazul lui Kant, s-au implicat in explicarea sensului existentei in general si determinarea caracteristicilor esentiale ale obiectelor. Minsky a dezvoltat o teorie a obiectelor al caror comportament se aseamana cu preocesele care se produc in mintea umana. In sfarsit, obiectele joaca iun rol important in stiinta educatiei si cunoasterii.
Cartea se adreseaza inginerilor software, celor care dezvolta programe, programatorilor si conducatorilor de proiecte care utilizeaza OMT si care doresc sa urmeze ciclul de viata al unui produs software, de la concept la implementare. Lucrarea constituie un punct de reper cu lumea pentru cei care au un prim contact cu lumea informaticii moderne, dominata de obiecte si relatiile dintre ele.
Studentii din facultatile de informatica si colegiile de tehnologie informatica vor gasi aici un material didactic bogat in informatii si exercitii, in mare parte solutionate, fiind demarete chiar si cateva proiecte, studii de caz, fara de care intreaga teorie nu ar oputea fi justificata celor care nu intrevad o aplicabilitate imediata a acesteia.