Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Preturi si concurenta. Perspective interdisciplinare. Implicatii manageriale - Dumitrascu, Vadim

Preturi si concurenta. Perspective interdisciplinare. Implicatii manageriale

Editura PRO UNIVERSITARIA


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Preturi si concurenta. Perspective interdisciplinare. Implicatii manageriale

Traditional, fundamentele conceptuale ale disciplinei "Preturi si Concurenta" sunt identificate in cadrul Microeconomiei, aceasta fiind considerata chiar o "teorie a preturilor" intrucat se preocupa de mecanismele de functionare a pietei si de formare a pretului de piata. Ansamblul modelelor si instrumentelor de analiza elaborate in cadrul Microeconomiei au ca suport paradigmatic ipotezele rationalitatii actorilor economici si caracterului perfect concurential al pietelor. Insa evolutiile tehnologice si economice recente, derulate in ultimii 20 – 30 de ani, au impins energic la suprafata fenomene si procese, care au determinat transformarea radicala a economiei ca sistem.

Este vorba in primul rand de cresterea accelerata a complexitatii in spatiul economic si ascensiunea rapida a cunoasterii ca resursa economica esentiala. Aceste schimbari pun sub semnul indoielii principalele postulate ale Microeconomiei traditionale, provocand, pe cale de consecinta, necesitatea revizuirii multor dintre elementele conceptuale ale disciplinei Preturi si Concurenta.

Preturile si concurenta nu sunt fenomene modelate in exclusivitate de constrangerile externe exercitate de piata asupra comportamentelor economice ale firmelor. Aceasta intrucat comportamentele insasi, pe langa o determinanta exogena, mai au si numeroase surse endogene, ce trebuie cautate in interiorul firmelor. In multe privinte si in multe situatii, preturile si concurenta nu sunt un simplu datum, caruia firmele trebuie sa i se subordoneze neconditionat.


Data aparitiei: 20.05.2013
Numar de pagini: 272
Format: Academic
Cartea "Preturi si concurenta. Perspective interdisciplinare. Implicatii manageriale ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Dumitrascu, Vadim si a fost publicata la Editura PRO UNIVERSITARIA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PRO UNIVERSITARIA

Editura PRO UNIVERSITARIA.
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.