Descriere - Practica Managementului Proiectelor
Cuprins
PARTEA I
COORDONATE FUNDAMENTALE
1.PROGRAMUL - CADRU METODOLOGIC
2.PROIECTUL - DEFINITIE, ROL TIPOLOGIE
3.CARACTERISTICILE PROIECTELOR
4.STAKEHOLDERS
5.NECESITATE - IDEE - PROPUNERE
6.SURSE SI DECIZII DE FINANTARE
7.RELATIA MANAGER - PROIECT
8.CONSTRANGERILE PROIECTELOR
PARTEA A II-A
PROIECTARE SI IMPLEMENTARE
1.OBIECTIVELE PROIECTELOR
2.OPORTUNITATEA PROIECTELOR SI ANALIZA SWOT
3.FEZABILITATEA PROIECTELOR
4.MATRICEA LOGICA SI PLANIFICAREA PROIECTULUI
5.GRAFICE SI DIAGRAME
6.ESTIMAREA COSTURILOR SI DECONTAREA
7.MANAGEMENTUL ECHIPEI
8.RISCURILE PROIECTELOR
PARTEA A III-A
1.EVALUARE SI CONTROL
2.CONTRACTAREA FINANTARII
3.MONITORIZARE SI RAPORTARE
4.MARKETING SI PUBLICITATE
5.PROIECTE ORIENTATE CATRE OBIECTIVE (GDPM)
6.CICLU DE VIATA AL PROIECTELOR
7.CONDUCERE OPERATIVA
8.CAPCANE IN MANAGEMENTUL PROIECTELOR
BIBLIOGRAFIE
Adriana Grigorescu - Profesor universitar doctor la SNSPA - Facultatea de Administratie Publica
- Cercetator asociat la Institutul de Prognoza Economica, membru al Comisiei de Cibernetica Socio-Economica a Academiei Romane - sectia Economie, Drept si Sociologie
- Secretar general al Academiei de Cibernetica "Stefan Odobleja" din Lugano, Elvetia
- L'institut CEDIMES Franta, INFER Germania, EcoMod Belgia
Desfasoara o bogata activitate de cercetare si consultanta, participand la peste 30 de proiecte locale si internationale in calitate de expert sau manager de proiect.
Autor a numeroase lucrari in domeniul marketingului si managementului proiectelor se remarca prin capacitatea de imbinare a teoriei cu practica si prin abordarile holistice, multidisciplinare.
Sustinator al utilizarii teoriei ca instrument de stabilire si atingere a obiectivelor institutionale, precum si a posilitatii de adaptare a modelelor teoretice pe baza feed-back-ului rezultatelor; ofera sistematic cititorului valente noi ale marketingului si managementului
Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: 334