Descriere - PR, publicitate si new media
Dezvoltarea noilor tehnologii comunicationale a reprezentat o veritabila oportunitate si in acelasi timp o veritabila provocare pentru domeniul
relatiilor publice si al publicitatii. Utilizarea pe scara larga a internetului, modificarea comportamentului de consum media al diferitelor segmente de
populatie din lumea intreaga, au ac?ionat in calitate de catalizatori in procesul de inovare a tehnicilor si instrumentelor de relatii publice si
publicitate.Volumul de fata este produsul efortului colectiv al unui grup de teoreticieni si practicieni din domeniul comunicarii si trateaza teme
precum: PR-ul online, publicitatea prin intermediul jocurilor pe calculator, marketingul viral, tendinte in publicitatea online etc.
Autori: Delia Balaban,Ioana Iancu, Radu Meza
Anul aparitie: 2009
Nr. pagini: 176
Format: 13x20
Cartea "PR, publicitate si new media ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Balaban, Delia si a fost publicata la Editura TRITONIC
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.