Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Politici de marketing in afaceri - Nedelea, Mircea Alexandru

Politici de marketing in afaceri

Editura ECONOMICA


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 20.11 - Joi, 21.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Joi, 21.11 - Vineri, 22.11
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 21.11 - Vineri, 22.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Joi, 21.11 - Vineri, 22.11
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 21.11 - Vineri, 22.11
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.9 Lei

Ajunge: Vineri, 22.11 - Sâmbătă, 23.11
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 21.11 - Vineri, 22.11
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 22.11 - Sâmbătă, 23.11
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Sâmbătă, 23.11 - Duminică, 24.11
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 20.11 - Joi, 21.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Joi, 21.11 - Vineri, 22.11
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 21.11 - Vineri, 22.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Joi, 21.11 - Vineri, 22.11
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 21.11 - Vineri, 22.11
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.9 Lei

Ajunge: Vineri, 22.11 - Sâmbătă, 23.11
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 21.11 - Vineri, 22.11
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 22.11 - Sâmbătă, 23.11
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Sâmbătă, 23.11 - Duminică, 24.11
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 4.0/7 (8 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Descriere - Politici de marketing in afaceri

CuprinsCapitolul 1
Politica de produs............................................................................................................................................7
1.1. Delimitari conceptuale.................................................................................................................................7
1.2. Uzura morala planificata...........................................................................................................................10
1.3. Marca inregistrata.....................................................................................................................................11
1.4. Marca comunitara.....................................................................................................................................12
1.5. Strategii de produs....................................................................................................................................16
1.5.1. Strategia de diferentiere..................................................................................................................16
1.5.2. Strategia de pozitionare...................................................................................................................17

Capitolul 2
Politica de pret...............................................................................................................................................21
2.1. Delimitari conceptuale...............................................................................................................................21
2.2. Tipuri de preturi.........................................................................................................................................22
2.3. Moduri de a prezenta preturile..................................................................................................................26
2.4. Strategii de pret.........................................................................................................................................28
2.5. Principiile generale ale legislatiei preturilor din Romania..........................................................................30

Capitolul 3
Politica de distributie.....................................................................................................................................33
3.1. Conceptul si continutul distributiei.............................................................................................................33
3.2. Fluxurile economice si functiile distributiei................................................................................................34
3.3. Tipuri de canale de distributie...................................................................................................................36
3.4. Logistica....................................................................................................................................................39

Capitolul 4
Politica de promovare...................................................................................................................................41
4.1. Comunicarea si promovarea.....................................................................................................................41
4.2. Publicitatea...............................................................................................................................................46
4.3. Promovarea vanzarilor..............................................................................................................................62
4.4. Relatiile publice.........................................................................................................................................64
4.5. Forta de vanzare.......................................................................................................................................66
4.6. Marketingul direct......................................................................................................................................68

Capitolul 5
Marketing on-line...........................................................................................................................................71
5.1. Consideratii generale................................................................................................................................71
5.2. E-mail marketing.......................................................................................................................................87
5.3. Reclamele Google....................................................................................................................................94
5.4. Social Media Marketing.............................................................................................................................96

Capitolul 6
Brand si branding........................................................................................................................................117
6.1. Brandul....................................................................................................................................................117
6.2. Succesul unui brand...............................................................................................................................125
6.3. Branding..................................................................................................................................................126
6.4. Numele ca instrument de branding.........................................................................................................136
6.5. Branding intern........................................................................................................................................140
6.6. Rebranding.............................................................................................................................................141

Capitolul 7
Persuasiunea, manipularea si marketingul...............................................................................................143
7.1. Persuasiune vs. manipulare....................................................................................................................143
7.2. Comunicarea persuasiva........................................................................................................................147
7.3. Tactici si legi ale persuasiunii.................................................................................................................159
7.4. Mesajul si limbajul persuasiv..................................................................................................................179
7.5. Mesajele subliminale...............................................................................................................................185
7.6.Procesul de convingere eficienta............................................................................................................187
7.7. Tehnici persuasive si de manipulare a consumatorilor folosite in publicitate.........................................189
7.8. Persuasiunea si manipularea in vanzari.................................................................................................198
7.9. NLP-ul, persuasiunea si manipularea.....................................................................................................213
7.10. Tehnici de evitare a manipularii din marketing si vanzari.....................................................................217
Bibliografie.....................................................................................................................................................219

 


ISBN: 978-973-709-889-4
An aparitie: 2019
Nr. de pagini: 222
Format: 17x24

Cartea "Politici de marketing in afaceri ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Nedelea, Mircea Alexandru si a fost publicata la Editura ECONOMICA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ECONOMICA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.