Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Planul de marketing. Ghid practic - Florea, Nicoleta-Valentina

-14%
Planul de marketing. Ghid practic

Editura C.H.BECK


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 7 zile lucratoare.
Apreciere: 5.0/7 (6 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
 
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 7 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Planul de marketing. Ghid practic

Detalii: Planul de marketing. Ghid practic.


Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci si ca sa aduca performanta. Pentru a crea planuri valoroase, care sa nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizatia trebuie sa desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregatite in prognozare si sa perceapa planul de marketing mai degraba ca pe un proces de invatare decat ca pe o functie de control si monitorizare.
Astfel, cartea pune accent, printre altele, pe importanta realizarii unui plan de marketing eficient si pe descrierea etapelor concrete necesare implementarii acestuia.

Din cuprins

    planul strategic de marketing
    etapele implementarii unui plan strategic de marketing
    cai de ameliorare a unui plan de marketing
    modele ale unui demers de planificare de marketing

Puncte forte

    descrierea barierelor care pot sta in calea implementarii eficiente a unui plan de marketing, precum si a cailor de ameliorare a acestuia
    oferirea de exemple concrete pentru implementarea unui plan de marketing in domeniile productiei si serviciilor

Despre autor

Lector universitar dr. in cadrul Departamentului de Management-Marketing al Facultatii de Stiinte Economice, Universitatea "Valahia” din Targoviste


Cuprins
lntroducere Vll
1. Planul de marketing 1
1.1. Planul strategic de marketing 1
1.2. Functiile si obiectivele planificarii strategice
de marketing 4
1.3. Avantaje si dezavantaje ale planificarii de marketing 7
1.4. Tipuri de planuri. 9
2. Etapele implementarii unui plan strategic de marketing 14
2.1. Formularea misiunii si stabilirea obiectivelor. 18
2.2. Auditul planificarii de marketing 21
2.2.1. Auditul extern 22
2.2.2. Auditul intern 65
2.3. Analiza SWOT 73
2.4. Formularea strategiilor de marketing 80
2.4.1. Strategii de produs 81
2.4.2. Strategii de pret 88
2.4.3. Strategii de plasare (distributie) 95
2.4.4. Strategii de promovare 99
2.5. Stabilirea bugetelor 102
2.6. Controlul, revizuirea si corectarea planului
de marketing 105
Bariere si cai de ameliorare a implementarii unui
plan de marketing 11 O
3.1. Bariere in implementarea eficienta a unui plan
de marketing 11 O
3.2. Cai de ameliorare ale unui plan de marketing 113
3.2.1. Crearea de noi produse si trecerea la
organizatii si produse "verzi" 113
3.2.2. Pozitionarea strategica - nisa de piata 117

VI
Planul de marketing. Ghid practic
3.2.3. Alinierea planului de marketing la strategia
generala a organizatiei 119
3.2.4. Introducerea marketingului online si offline 120
3.2.5. Crearea unor baze de date necesare
cunoasterii clientilor 125
3.2.6. Sustinerea planului de marketing de catre
echipa si management 135
4. Modele ale unui demers de planificare de marketing 137
4.1. Modele ale planificarii de marketing in domeniul
productiei 137
4.2. Modele ale planificarii de marketing in domeniul
serviciilor 141
4.2.1. Etape ale unui demers de planificare de
marketing in serviciile de telefonie mobila 141
4.2.2. Etape ale unui demers de planificare de
marketing in serviciile bancare 146
Bibliografie 163



Data aparitiei: 25 Iun 2014
Nr pagini : 184

Detalii produs

Editura: C.H.BECK

Format: -

Anul aparitiei: -

Cartea "Planul de marketing. Ghid practic ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Florea, Nicoleta-Valentina si a fost publicata la Editura C.H.BECK Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Nicoleta-Valentina Florea

Alte carti de la editura C.H.BECK

Editura C.H.BECK. Carti de la editura C.H.BECK

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.