Descriere - Pierderea virginitatii
Richard Branson si-a scris propriile reguli ale succesului, creand un grup de companii care a impanzit toata lumea, dar fara sediu central, fara ierarhie de management si cu birocratie minima. Multe dintre afacerile lui – linii aeriene, retail, Virgin Coke, au aparut in domenii in care concurenta era destul de mare. A dat de cate o mina de aur pe piete unde consumatorii erau nemultumiti, unde confuzia era atotstapanitoare, iar firmele concurente stagnau.
Intr-o lume din cale-afara de stresata, in care aproape ca nu mai e timp de altceva decat de munca, Richard Branson ne propune un model nou: familie, prieteni, distractie, aventura – toate sunt la fel de importante in viata lui ca afacerile.
Ca antreprenor, a avut succes in tot felul de industrii, pe care le-a ajutat sa evolueze. Acum vine si cu un nou tip de carte: o autobiografie plina de povesti, un autoportret plin de viata, dinamic, pe masura autorului.
"Putini oameni din lumea afacerilor sunt atat de vii, de versati si de nonconformisti ca Richard Branson. Probabil nu mai exista un alt om de afaceri in preajma caruia sa te simti la fel de bine. El intruchipeaza mitul antreprenorului rebel si aventurier." Gentlemen's Quarterly
"Branson isi poarta faima si banii cu mare har: n-are cravate, soferi, nu merge prin cluburi la moda. Ce-l face iesit din comun este insasi natura unica a ambitiei lui. Nu e interesat de putere, cel putin nu de acea putere care presupune manipulare. Ce vrea el este sa se simta cat se poate de bine…" Newsweek
"Branson, care singur spune despre sine ca este un aventurier-capitalist, e un "generator” de idei de afaceri. Instinctele lui sunt acompaniate de puterea de a-i motiva pe cei care lucreaza pentru el. Si cui i-ar veni sa spuna "nu”?! Branson face tot ce poate ca toata lumea sa se distreze la fel de bine ca el." Time
Editia I 2010
Format: 14,5 x 20,5 cm
Numar pagini: 648