Descriere - Patologie infectioasa. Cazuri Clinice and Case-Based Learning. Editie color
Examinarea studentilor in sistemul educational medical
la inceput o precizare: studentii se implica in multe activitati de invatare, fie la universitate fie in afara acesteia. Cadrele didactice ar trebui intotdeauna sa incurajeze si sa sprijine aceste metode de acumulari de cunostinte de catre studenti, deoarece acest lucru transforma universitatea in sine intr-un loc minunat. Cu toate acestea, acest eseu se concentreaza pe un aspect mult mai clar, care patrunde in nucleul (esenta) educatiei medicale: diploma de DM acordata de Universitate este o diploma a recunoasterii profesionale. Prin urmare, universitatea are obligatia de a certifica faptul ca absolventii satisfac standardele minimale cerute de societate.
Abordarea de tip Case-Based Learning
Procesul educational derulat in Facultatile de Medicina a evoluat in ultimii ani in incercarea de a imbunatati pe cat posibil implementarea conceptelor teoretice alaturi de abilitatile practice. Acest tel optimist a impus adaptarea curriculei medicale la nevoilor curente. Pornind de la ideea generala ca procesul de invatare, in general, include trei aspecte distincte: dobandirea cunostintelor, dezvoltarea abilitatilor practice si crearea unui atitudini adecvate, de-a lungul anilor au fost dezvoltate mai multe teorii conexe modelelor educative.