Descriere - Parteneriatul in afaceri
Titlul original: Partnering Intelligence. Creating Value for Your Business by Building Strong Alliances
Traducator: Sabina Dorneanu
Coperta: Dinu Dumbravician
Cu totii am fost implicati de-a lungul timpului in diverse parteneriate. Multe dintre ele ne-au lasat un gust amar si senzatia ca, desi e greu, e mai bine sa actionezi de unul singur. Dintre toate strategiile de afaceri, nici una nu ofera recompense potentiale mai mari decit parteneriatul, dar nici nu prezinta riscuri mai devastatoare. Autorul acestei carti, consultant pe probleme organizationale, specialist in dezvoltarea unor parteneriate interne si strategice, va ajuta sa descoperiti parteneriatul, altfel spus, sa treceti de la EU la NOI. Veti incepe prin a identifica propriile dvs. abilitati parteneriale si apoi veti invata sa le corectati si sa le dezvoltati. Veti descoperi astfel conceptul de inteligenta parteneriala pe care se bazeaza modelul parteneriatului total. Acest model este o abordare organizata, riguroasa, care echilibreaza aspectele legate de responsabilitati si pe cele legate de relatii dintr-un parteneriat. Odata ce intelegeti atributele si componentele ce determina succesul unui parteneriat, veti folosi acest model ca pe un plan. Astfel, nu veti dezvolta doar propria dumneavoastra inteligenta parteneriala, ci si pe aceea a partenerilor, sporindu-va sansele de reusita.Formula este simpla: totul incepe cu dvs., cu o lectura atenta si, ca in orice alt parteneriat, cu incredere. Ce spuneti, bateti palma?
Stephen M. Dent, partener fondator al firmei de consultanta The Partnership Continuum, Inc., cu sediul in Minneapolis, este consultant pe probleme organizationale, cistigator a numeroase distinctii, specializat in dezvoltarea unor parteneriate interne si strategice. A organizat seminarii, a tinut discursuri si are aproape douazeci de ani de experienta in lucrul cu clientii, cum ar fi AT&T, Northwest Airlines, GE Capital Services, U.S. Postal Services si USWEST Communications. A pregatit mii de manageri, directori si consultanti, instruindu-i in domeniul inteligentei parteneriale.
Anul aparitiei: 2004
Nr. pagini: 264 / Format: 14 x 20 cm, brosat
ISBN: 973-669-024-5