Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Opinia publica. Strategii de persuasiune si manipulare - Chelcea, Septimiu

Opinia publica. Strategii de persuasiune si manipulare

Editura ECONOMICA


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 7 zile lucratoare.
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 7 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Opinia publica. Strategii de persuasiune si manipulare

In prezent, in Romania se pune mai acut o alta problema decat cea a raportului dintre mase si elite, anume persuasiunea populatiei si manipularea opiniilor, atitudinilor si comportamentelor. Persuasiunea si manipularea s-au conturat ca puncte nevralgice acute in viata sociala de azi. Considerand ca este de datoria cercetatorilor din domeniul stiintelor socioumane sa abordeze disfunctionalitatile sistemului social, am gandit ca realitatea impune o lucrare focalizata pe mecanismele producerii opiniei publice, relevandu-se rolul comunicarii persuasive si, din nefericire, capcanele manipularii. Asa s-a nascut ideea unei noi lucrari, Opinia publica. Strategii de persuadare si manipulare.

In prezenta lucrare, am reluat si dezvoltat capitolele despre opinia publica din cartea publicata in 2002 "Opinia publica. Gandesc masele despre ce si cum vor elitele?". Partea a II-a a lucrarii este consacrata strategiilor de persuadare si manipulare. Dupa discutia despre continutul termenilor de "persuasiune” si "manipulare”, am trecut in revista teoriile psihosociologice si lingvistice referitoare la schimbarea atitudinala, ca scop al persuasiunii. Am staruit mai mult asupra umorului in persuasiune – o "problema serioasa”, cu aplicatii directe in advertising, dar care nu a fost luata in seama de specialistii de la noi, in ciuda faptului ca pe plan mondial exista o literatura foarte bogata referitoare la forta persuasiva a rasului. In partea finala a lucrarii, am inclus trei studii realizate in colaborare cu prof. univ. dr. Dorel Abraham, dr. Sebastian Lazaroiu si drd. Alexandru Zodieru, carora le multumesc si pe aceasta cale pentru sprijinul colegial pe care mi l-au acordat.



An aparitie 2006
Nr. de pagini: 432
Format 17x24 cm

Detalii produs

Cartea "Opinia publica. Strategii de persuasiune si manipulare ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Management a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Chelcea, Septimiu si a fost publicata la Editura ECONOMICA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ECONOMICA

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.