Descriere - Noua stiinta a motivarii - Cum sa conduci, sa energizezi si sa implici prin Metoda Motivatiei Optime
Noua stiinta a motivarii este un proiect editorial sustinut de Ken Blanchard Romania.
Fowler sustine ca liderii inca depind de tehnicile traditionale de recompensa si pedeapsa, pentru ca nu au inteles ce alternative au si nu stiu ce abilitati sunt necesare pentru a aplica noua stiinta a motivatiei.
Metoda Motivatiei Optime pe care o propune si pe care o ilustreaza cu exemple din viata reala le arata liderilor cum sa-i scape pe oameni de dependenta de recompensele externe si cum sa-i ajute sa descopere modul in care ceea ce fac la serviciu le poate implini nevoile psihologice fundamentale – de autonomie, de afiliere si de competenta. Acest lucru, dupa cum ne spune stiinta, va avea ca rezultat o motivatie sustenabila si plina de continut.
Cartea lui Susan Fowler este raspunsul inovator pentru liderii care vor sa afle cum sa abordeze corect motivatia!
In aceasta carte fascinanta, Susan Fowler ne explica motivele pentru care ar trebui sa nu ne mai hranim angajatii cu junk foodul emotional generat de recompensele atat de ineficiente pe termen scurt si ne arata modul in care ne putem schimba stilul de leadership pentru a genera o perspectiva motivationala optima.
Steve Davis, vicepresedinte executiv CenturyLink
Un adevarat memento al faptului ca leadershipul este o abilitate care poate fi pusa in valoare doar daca te adresezi inimilor si mintilor oamenilor pe care ii conduci. Intrebarea nu este daca oamenii sunt sau nu motivati, ci mai degraba ce anume ii motiveaza. Susan Fowler ne prezinta o noua paradigma a motivatiei, o alternativa simpla si completa de care era nevoie de mult timp.
Lori Lorenz, director principal de marketing Hewlett-Packard
O carte exceptionala, plina de explicatii simple, dar solide, care fac accesibila tuturor cea mai noua stiinta a motivarii. Este filosofia care te ajuta sa tii pasul ritmului nebun al secolului XXI, tot mai mult adoptata de oamenii si organizatiile din intreaga lume, care au invatat ca principiul "carrot and stick”, pe care l-au folosit inca de la inceputul anilor 1900 ca sa-si motiveze angajatii, este deja depasit si nu mai are efect in ziua de azi. Folositi cartea ca pe un ghid menit sa va ajute sa va reinventati in orice moment al vietii.
Viorel Panaite, managing partner Human Invest & Ken Blanchard Romania
Nr. de pagini : 226
Anul aparitiei : 2016