Descriere - Noua carte neagra a firmelor de marca
Descriere:
Denumita de catre mass-media "Noua Biblie a adversarilor globalizarii", aceasta "carte neagra" isi propune sa faca dezvaluiri senzationale despre marile concerne, lovind astfel in punctul lor cel mai sensibil: imaginea. Intr-o perioada in care valoarea unei marci nu mai este data de produsul comercializat, ci de imaginea lui, intr-o perioada in care firmele mari investesc foarte multi bani in publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative.
Aici se gasesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald's, Nestle, Procter & Gamble si multe altele. Autorii cartii ofera date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajati - dar si acuzatiile care li se aduc. Veti fi surprinsi si revoltati sa aflati ca aceste firme - poate chiar marcile dumneavoastra preferate - isi obtin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finantarea razboaielor si nu in ultimul rand prin distrugerea mediului inconjurator.
Desigur ca aceasta carte nu reuseste sa cuprinda toate firmele care practica un comert necinstit, deoarece numarul lor este mult mai mare. De aceea, au fost alese firme reprezentative pentru majoritatea ramurilor de consum.
Cartea a fost realizata in special cu ajutorul internetului, iar toate faptele au fost cercetate, putand fi dovedite. Multe dintre realitatile descrise aici nu se bucura de atentia mass-mediei, deoarece o mare parte a infractiunilor savarsite de marile concerne se petrec in colturi uitate de lume: Angola, Congo, Sundan, etc.
An de aparitie: 2004
Numar de pagini: 448
Format: 14.5 x 21 cm
Coperta cartonata
ISBN: 973-714-004-4