Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Noua carte neagra a firmelor de marca - Werner, Klauss

Noua carte neagra a firmelor de marca

Editura AQUILA


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 6 zile lucratoare.
Apreciere: 5.8/7 (8 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Noua carte neagra a firmelor de marca

 

Descriere:

Denumita de catre mass-media "Noua Biblie a adversarilor globalizarii", aceasta "carte neagra" isi propune sa faca dezvaluiri senzationale despre marile concerne, lovind astfel in punctul lor cel mai sensibil: imaginea. Intr-o perioada in care valoarea unei marci nu mai este data de produsul comercializat, ci de imaginea lui, intr-o perioada in care firmele mari investesc foarte multi bani in publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative.
Aici se gasesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald's, Nestle, Procter & Gamble si multe altele. Autorii cartii ofera date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajati - dar si acuzatiile care li se aduc. Veti fi surprinsi si revoltati sa aflati ca aceste firme - poate chiar marcile dumneavoastra preferate - isi obtin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finantarea razboaielor si nu in ultimul rand prin distrugerea mediului inconjurator.
Desigur ca aceasta carte nu reuseste sa cuprinda toate firmele care practica un comert necinstit, deoarece numarul lor este mult mai mare. De aceea, au fost alese firme reprezentative pentru majoritatea ramurilor de consum.
Cartea a fost realizata in special cu ajutorul internetului, iar toate faptele au fost cercetate, putand fi dovedite. Multe dintre realitatile descrise aici nu se bucura de atentia mass-mediei, deoarece o mare parte a infractiunilor savarsite de marile concerne se petrec in colturi uitate de lume: Angola, Congo, Sundan, etc.

An de aparitie: 2004
Numar de pagini: 448
Format: 14.5 x 21 cm
Coperta cartonata
ISBN: 973-714-004-4

Detalii produs

Cartea "Noua carte neagra a firmelor de marca ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Diverse a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Werner, Klauss si a fost publicata la Editura AQUILA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura AQUILA

Editura AQUILA. Carti de la editura AQUILA
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.