Descriere - No logo. Tirania marcilor
O carte fascinanta despre tradarea marilor promisiuni ale postmodernitatii: posibilitatea de a alege, interactivitatea, prosperitatea si libertatea fara limite. In aceeasi masura analiza culturala, manifest politic, reportaj de investigatie si jurnal de shopping, NO LOGO deconstruieste universul nostru cotidian frumos ambalat si-i arata adevaratul chip. Naomi Klein analizeaza fenomenele care au facut ca lumea in care traim sa fie guvernata tot mai mult – la nivel economic, social, politic, mediatic si cultural – de marile corporatii multinationale si urmareste cristalizarea opozitiei din ce in ce mai vehemente fata de confiscarea spatiului public si a drepturilor cetatenesti, din campusurile marilor unversitati occidentale pina in atelierele clandestine din Lumea a Treia unde se fabrica produsele de marca pe care ni le dorim cu totii.
"O biblie a miscarilor contestatare" - The New York Times
"In NO LOGO, Naomi Klein a adunat laolalta ani intregi de cercetare riguroasa si o multime de evenimente anecdotice pentru a construi o argumentatie solida impotriva brandingului [...]. Aceasta carte nu este un strigat retoric de revolta, ci o fascinanta calatorie in istoria marketingului. Umanizind intr-un mod spectaculos ceea ce parea la inceput un studiu detaliat, exclusiv academic, prin inserarea unor povesti personale, Naomi Klein ajunge la concluzia ca alegerea consumatorului, o idee atit de mult trimbitata de catre marile corporatii, ramine o iluzie si o manipulare cinica [...]. Vocea lui Naomi Klein este puternica, dar nu vindicativa, discursul ei este elaborat, dar niciodata obscur." - The Times
ISBN: 973-711-090-0/978-973-711-090-9
2006, 17x24, 420 p.
Cartea "No logo. Tirania marcilor ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Klein, Naomi si a fost publicata la Editura COMUNICARE
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.