Descriere - Negocierea in afacerile internationale
In afaceri, daca stapanesti arta negocierii, ai o sansa in plus sa castigi mai mult si sa pastrezi o relatie buna cu partenerul. Daca negociezi bine, poti sa orientezi, sa influentezi si sa manipulezi partenerul pentru a-l face sa coopereze.
Negocierea este un talent, un har innascut, dar si o abilitate dobandita prin experienta, formare si invatare. Datorita acestora, un negociator bun poate obtine in cateva ore un castig la fel de mare ca cel adus de sute de executanti in cateva luni.
Elementele de comunicare nonverbala, precum fizionomia, mimica, gestica, postura, imbracamintea, aspectul general etc. au si ele o importanta ce nu poate fi neglijata. Cultura partenerilor si puterea de negociere a partilor negociatoare sunt alte elemente de care trebuie sa se tina seama. Elementele de tactica si strategie, capcanele si trucurile retorice, ca si cunostintele de psihologie a perceptiei au, la randul lor, un rol important in obtinerea de avantaje mari in schimbul unor concesii mici.
Tinand cont de tematica vasta a negocierilor internationale si in mod special a celor din sfera afacerilor internationale, s-au abordat si aspecte legate de uzantele diplomatice si cele de protocol la nivel guvernamental.
Aceasta carte a rezultat din experienta de negociere la nivel microeconomic si macroeconomic, respectiv la nivel de parteneri de negociere la nivelul firmelor sau la nivel guvernamental, unul dintre autori participand o lunga perioada de timp la asemenea negocieri.
Autor: Gheorghe Caraiani, Valeriu Potecea
Pagini: 328
Data aparitie: 2010
Tip coperta: Necartonata
Cartea "Negocierea in afacerile internationale ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Caraiani, Gheorghe si a fost publicata la Editura WOLTERSKLUWER
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.