Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Motivarea. Secretul competitivitatii - Mercier, Jean-Pierre

-15%
Motivarea. Secretul competitivitatii

Editura C.H.BECK


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 05.02 - Joi, 06.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Joi, 06.02 - Vineri, 07.02
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 06.02 - Vineri, 07.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 06.02 - Vineri, 07.02
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 06.02 - Vineri, 07.02
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Vineri, 07.02 - Sâmbătă, 08.02
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 06.02 - Vineri, 07.02
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Vineri, 07.02 - Sâmbătă, 08.02
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Sâmbătă, 08.02 - Duminică, 09.02
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 05.02 - Joi, 06.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Joi, 06.02 - Vineri, 07.02
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 06.02 - Vineri, 07.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 06.02 - Vineri, 07.02
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 06.02 - Vineri, 07.02
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Vineri, 07.02 - Sâmbătă, 08.02
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 06.02 - Vineri, 07.02
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Vineri, 07.02 - Sâmbătă, 08.02
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Sâmbătă, 08.02 - Duminică, 09.02
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 5 zile lucratoare.
Apreciere: 3.2/7 (10 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
PRP: 19,90 Lei 16,92 Lei economisesti: 2.98 Lei
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 5 zile lucratoare

Descriere - Motivarea. Secretul competitivitatii

Cum ar putea fi, in mod practic, ajutati salariatii sa-si stabileasca obiective atat motivante, cat si posibil de realizat? Ce factori le influenteaza motivarea si in ce mod pot fi acestia utilizati pentru a favoriza dezvoltarea organizatiei?

Cartea de fata va ofera directii clare pentru aflarea raspunsurilor la aceste intrebari.
Mai intai, veti gasi in ea o trecere in revista succinta a principalelor teorii privind motivarea (dar si automotivarea!), care sunt folosite in domeniul managementului personalului.
Apoi, veti vedea cateva din punerile lor in practica si veti descoperi instrumente verificate si eficiente care va vor permite sa cresteti motivarea personalului de executie si de conducere din cadrul organizatiei dumneavoastra.


Cuprins
Introducere ........................................................................................1
Capitolul 1. Principalele teorii ale motivarii ...................................3
Originile diverselor curente ............................................................3
Psihologia behaviorista ..............................................................3
Psihologia umanista ....................................................................5
Psihologia freudiana ...................................................................5
Principalele teorii ............................................................................5
Teoria lui Mc Lelland .................................................................5
Teoria lui Maslow .......................................................................6
Teoria lui Herzberg .....................................................................9
Teoria lui Locke .......................................................................11
Teoria lui Skinner .....................................................................13
Teoria rezultatului scontat ........................................................15
O comparare a teoriilor .................................................................16
Faza I: nevoile la originea motivarii noastre ............................17
Faza a II-a: teoriile actiunii si ale sprijinului in timpul
actiunii ......................................................................................18
Faza a III-a: teoriile rezultatului ...............................................18
Concluzie ..................................................................................18
Propunere privind o noua teorie a motivarii .................................20
Capitolul 2. Motivarea individuala ................................................23
Motivarea prin citate .....................................................................23
Ce-i motiveaza pe oameni? ...........................................................31
Visul .........................................................................................32
Perceperea pozitiva si oportunitatea .........................................33
Increderea in sine .....................................................................33
Responsabilitatea ......................................................................33
Vointa si curajul ........................................................................33
Motivarea, secretul competitivitatii
VI
Actiunea ...................................................................................33
Utilizarea pozitiva a esecului ...................................................34
Succesul ....................................................................................34
Perseverenta .............................................................................34
Corpul .......................................................................................34
Capitolul 3. Modalitati de motivare a angajatilor ........................37
Faza I: interviul (discutia) cu salariatul ........................................37
Motivul .....................................................................................37
Frecventa ..................................................................................37
Etapele ......................................................................................37
Ghid pentru interviu ......................................................................41
Pregatirea ..................................................................................41
Luarea de contact .....................................................................42
Identificarea nevoilor salariatului .............................................42
Solutiile ....................................................................................43
Planul de actiune ......................................................................43
Concluzia interviului ................................................................43
Faza a II-a: ajutarea, sprijinirea si informarea
in timpul actiunii .......................................................................43
Ce sa se faca? ...........................................................................43
Mijloacele .................................................................................44
Faza a III-a. Feedback-ul ..............................................................45
Feedback-ul pozitiv ..................................................................45
Feedbackul negativ ...................................................................45
Regulile de baza ale feedbackului ............................................46
Lista de recompense .....................................................................47
Lista de incurajari .........................................................................48
Capitolul 4. Cum sa motivati echipa ..............................................49
Principiile motivarii echipei..........................................................49
Faza I: Pregatirea pentru actiune ..................................................52
Realizarea unui sondaj printre salariati ....................................52
Diferitele tipuri de salariati ......................................................59
Interpretarea rezultatelor si luarea masurilor a dec vate .............60
Faza a II-a: Actiunea .....................................................................62
Faza a III-a: Feedbackul ...............................................................66
Cuprins
VII
Anexa. Jocuri pentru motivarea unei echipe ................................69
Joc pentru o echipa noua ...............................................................69
Joc pentru centrele de comenzi prin telefon/ inter net sau pentru
cele de vanzatori ambulanti ..........................................................70
Joc pentru centrele de comenzi prin telefon/ internet ...................71
Joc pentru centru de comanda prin telefon/ inter net .....................72
Joc pentru centru de comanda prin telefon/ inter net .....................73
Joc pentru o echipa din administratie ............................................74


Data aparitiei: 12 Apr 2013
Nr pagini : 88

Cartea "Motivarea. Secretul competitivitatii ". face parte din categoria carti >> Practice si timp liber - Sfaturi practice - Afaceri a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Mercier, Jean-Pierre si a fost publicata la Editura C.H.BECK Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura C.H.BECK

Editura C.H.BECK. Carti de la editura C.H.BECK

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.