Descriere - Modelare economica. Concepte, teorie si studii de caz
In prezent managerii sunt nevoiti sa caute noi metode de integrare a domeniilor de activitate prin care firma sa-si creeze avantaje fata de concurenti si sa aleaga alternativele optimale. Pentru aceasta, entitatile economice si organismele internationale apeleaza la metode statistico-matematice, cibernetice, informatice, la metode ale stiintelor aplicative tehnice si economice integrate logic prin conceptele teoriei sistemelor si teoriei deciziei. Modelele s-au concretizat astfel si acestea se utilizeaza, adaptate, la analiza riscurilor, activitatii financiar-bancare, monetare, atat la nivelul microeconomic, cat si macroeconomic.
Lucrarea se bazeaza pe o larga bibliografie, materiale si lucrari care au aparut si in care sunt tratate aspecte privind metodele si modelele utilizate in management economic, in general, precum si in cel financiar-bancar, in special.
ISBN: 978-973-709-629-6
An aparitie: 2014
Nr. de pagini: 558
Format: 17x24