Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Modelare cibernetica in economie. Teorie si aplicatii - Delcea, Camelia

Modelare cibernetica in economie. Teorie si aplicatii

Editura ECONOMICA


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 26.12 - Vineri, 27.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Joi, 26.12 - Vineri, 27.12
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 26.12 - Vineri, 27.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Joi, 26.12 - Vineri, 27.12
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 27.12 - Sâmbătă, 28.12
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 8 Lei

Ajunge: Vineri, 27.12 - Sâmbătă, 28.12
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 26.12 - Vineri, 27.12
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 27.12 - Sâmbătă, 28.12
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Sâmbătă, 28.12 - Duminică, 29.12
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 26.12 - Vineri, 27.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Joi, 26.12 - Vineri, 27.12
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 26.12 - Vineri, 27.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Joi, 26.12 - Vineri, 27.12
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 27.12 - Sâmbătă, 28.12
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 8 Lei

Ajunge: Vineri, 27.12 - Sâmbătă, 28.12
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 26.12 - Vineri, 27.12
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 27.12 - Sâmbătă, 28.12
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Sâmbătă, 28.12 - Duminică, 29.12
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Descriere - Modelare cibernetica in economie. Teorie si aplicatii

Cuprins:


Capitolul 1
Introducere in modelare....................................................................................................7
1.1. Sisteme simple vs. sisteme complexe..........................................................................7
1.2. Proprietatile sistemelor complexe.................................................................................8
1.3. Modelarea si proprietatile unui model...........................................................................9

Capitolul 2
Modelarea prin ecuatii structurale.................................................................................15
2.1. Solutii informatice pentru realizarea analizei factoriale confirmatorii...........................16
2.2. Introducere in AMOS Graphics...................................................................................20

Capitolul 3
Retele sociale online.......................................................................................................47
3.1. Vizualizare si reprezentare.........................................................................................49
3.2. Proprietatile retelelor complexe..................................................................................51
3.2.1. Gradul unui nod................................................................................................54
3.2.2. Conectivitatea..................................................................................................59
3.2.3. Distributia gradelor...........................................................................................60
3.2.4. Drumul, drumul mediu de lungime minima si distanta geodezica.....................60
3.2.5. Diametrul retelei...............................................................................................62
3.2.6. Centralitatea.....................................................................................................63
3.2.7. Coeficientul de clusterizare..............................................................................73
3.2.8. Subgrafuri........................................................................................................74
3.2.9. Marimea componentei Gigant..........................................................................79
3.3. Aplicatii.......................................................................................................................80

Capitolul 4
Studiu de caz: analiza comportamentului consumatorului si imaginii firmei in contextul retelelor sociale online..................................................91
4.1. Studii cu privire la retelele sociale online....................................................................91
4.2. Scurta analiza bibliometrica a cercetarilor din domeniul retelelor sociale...................93
4.3. Analiza comportamentului consumatorului si imaginii firmei.....................................105

Capitolul 5
Modelarea bazata pe agenti..........................................................................................151
5.1. Scurta paralela intre modelarea bazata pe agenti si modelarea bazata pe ecuatii................................................................................152
5.2. Agenti si tipuri de pachete software utilizate in modelare.........................................154
5.3. Introducere in NetLogo.............................................................................................154
5.4. Scrierea codului in NetLogo......................................................................................166
5.5. Lucrul cu Command Center-ul..................................................................................191
5.6. Aplicatii.....................................................................................................................196

Capitolul 6
Studiu de caz: modelarea modalitatilor de imbarcare a pasagerilor in avion utilizand NetLogo.....................................................................223
6.1. Metode de imbarcare................................................................................................224
6.1.1. Metoda Random.............................................................................................224
6.1.2. Metoda Back-to-Front....................................................................................225
6.1.3. Metoda Steffen...............................................................................................225
6.1.4. Metoda WILMA..............................................................................................226
6.1.5. Metoda Reverse Pyramid...............................................................................226
6.1.6. Metoda Half-Block..........................................................................................226
6.1.7. Metoda Half-Row...........................................................................................227
6.2. Cercetari...................................................................................................................227
6.2.1. Cercetarea lui Steffen....................................................................................228
6.2.2. Cercetarea lui Jafer Shafagh si Mi Wei..........................................................228
6.2.3. Clasarea metodelor din literatura de specialitate...........................................230
6.3. Modelare si simulare.................................................................................................230
6.3.1. Modelarea bazata pe agenti...........................................................................230
6.3.2. Simularea Monte Carlo..................................................................................232
6.4. Modelarea procesului de imbarcare utilizand NetLogo.............................................233
6.4.1. Simularea profitului –Monte Carlo.................................................................233
6.4.2. Setarile presimularii........................................................................................237
6.4.3. Simularea.......................................................................................................240
6.5. Clasarea metodelor...................................................................................................257
6.6. Aprecieri finale..........................................................................................................257

Referinte bibliografice......................................................................................................259
Lista figurilor....................................................................................................................265
Lista tabelelor..................................................................................................................271
Anexe..............................................................................................................................273

 

ISBN: 978-973-709-915-0
An aparitie: 2019
Nr. de pagini: 282
Format: 17x24

Detalii produs

Cartea "Modelare cibernetica in economie. Teorie si aplicatii ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Diverse a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Delcea, Camelia si a fost publicata la Editura ECONOMICA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Camelia Delcea

Alte carti de la editura ECONOMICA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.