Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Modelare cibernetica in economie. Teorie si aplicatii - Delcea, Camelia

Modelare cibernetica in economie. Teorie si aplicatii

Editura ECONOMICA


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 27.02 - Vineri, 28.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Joi, 27.02 - Vineri, 28.02
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 27.02 - Vineri, 28.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 27.02 - Vineri, 28.02
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 28.02 - Sâmbătă, 01.03
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Vineri, 28.02 - Sâmbătă, 01.03
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 27.02 - Vineri, 28.02
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Vineri, 28.02 - Sâmbătă, 01.03
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Sâmbătă, 01.03 - Duminică, 02.03
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 27.02 - Vineri, 28.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Joi, 27.02 - Vineri, 28.02
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 27.02 - Vineri, 28.02
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 27.02 - Vineri, 28.02
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 28.02 - Sâmbătă, 01.03
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: Gratuit

Ajunge: Vineri, 28.02 - Sâmbătă, 01.03
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 27.02 - Vineri, 28.02
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Vineri, 28.02 - Sâmbătă, 01.03
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Sâmbătă, 01.03 - Duminică, 02.03
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 7 zile lucratoare.
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 7 zile lucratoare

Descriere - Modelare cibernetica in economie. Teorie si aplicatii

Cuprins:


Capitolul 1
Introducere in modelare....................................................................................................7
1.1. Sisteme simple vs. sisteme complexe..........................................................................7
1.2. Proprietatile sistemelor complexe.................................................................................8
1.3. Modelarea si proprietatile unui model...........................................................................9

Capitolul 2
Modelarea prin ecuatii structurale.................................................................................15
2.1. Solutii informatice pentru realizarea analizei factoriale confirmatorii...........................16
2.2. Introducere in AMOS Graphics...................................................................................20

Capitolul 3
Retele sociale online.......................................................................................................47
3.1. Vizualizare si reprezentare.........................................................................................49
3.2. Proprietatile retelelor complexe..................................................................................51
3.2.1. Gradul unui nod................................................................................................54
3.2.2. Conectivitatea..................................................................................................59
3.2.3. Distributia gradelor...........................................................................................60
3.2.4. Drumul, drumul mediu de lungime minima si distanta geodezica.....................60
3.2.5. Diametrul retelei...............................................................................................62
3.2.6. Centralitatea.....................................................................................................63
3.2.7. Coeficientul de clusterizare..............................................................................73
3.2.8. Subgrafuri........................................................................................................74
3.2.9. Marimea componentei Gigant..........................................................................79
3.3. Aplicatii.......................................................................................................................80

Capitolul 4
Studiu de caz: analiza comportamentului consumatorului si imaginii firmei in contextul retelelor sociale online..................................................91
4.1. Studii cu privire la retelele sociale online....................................................................91
4.2. Scurta analiza bibliometrica a cercetarilor din domeniul retelelor sociale...................93
4.3. Analiza comportamentului consumatorului si imaginii firmei.....................................105

Capitolul 5
Modelarea bazata pe agenti..........................................................................................151
5.1. Scurta paralela intre modelarea bazata pe agenti si modelarea bazata pe ecuatii................................................................................152
5.2. Agenti si tipuri de pachete software utilizate in modelare.........................................154
5.3. Introducere in NetLogo.............................................................................................154
5.4. Scrierea codului in NetLogo......................................................................................166
5.5. Lucrul cu Command Center-ul..................................................................................191
5.6. Aplicatii.....................................................................................................................196

Capitolul 6
Studiu de caz: modelarea modalitatilor de imbarcare a pasagerilor in avion utilizand NetLogo.....................................................................223
6.1. Metode de imbarcare................................................................................................224
6.1.1. Metoda Random.............................................................................................224
6.1.2. Metoda Back-to-Front....................................................................................225
6.1.3. Metoda Steffen...............................................................................................225
6.1.4. Metoda WILMA..............................................................................................226
6.1.5. Metoda Reverse Pyramid...............................................................................226
6.1.6. Metoda Half-Block..........................................................................................226
6.1.7. Metoda Half-Row...........................................................................................227
6.2. Cercetari...................................................................................................................227
6.2.1. Cercetarea lui Steffen....................................................................................228
6.2.2. Cercetarea lui Jafer Shafagh si Mi Wei..........................................................228
6.2.3. Clasarea metodelor din literatura de specialitate...........................................230
6.3. Modelare si simulare.................................................................................................230
6.3.1. Modelarea bazata pe agenti...........................................................................230
6.3.2. Simularea Monte Carlo..................................................................................232
6.4. Modelarea procesului de imbarcare utilizand NetLogo.............................................233
6.4.1. Simularea profitului –Monte Carlo.................................................................233
6.4.2. Setarile presimularii........................................................................................237
6.4.3. Simularea.......................................................................................................240
6.5. Clasarea metodelor...................................................................................................257
6.6. Aprecieri finale..........................................................................................................257

Referinte bibliografice......................................................................................................259
Lista figurilor....................................................................................................................265
Lista tabelelor..................................................................................................................271
Anexe..............................................................................................................................273

 

ISBN: 978-973-709-915-0
An aparitie: 2019
Nr. de pagini: 282
Format: 17x24

Detalii produs

Cartea "Modelare cibernetica in economie. Teorie si aplicatii ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Diverse a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Delcea, Camelia si a fost publicata la Editura ECONOMICA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ECONOMICA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.