Descriere - Modalitati de realizare a educatiei ecologice in invatamantul prescolar
CUPRINS
INTRODUCERE…………….………………….5
CAP.1 PROFILUL PSIHOLOGIC AL COPILULUI PRESCOLAR
1.1. Repere psihopedagogice la copilul de varsta prescolara(3 - 6/7 ani)
1.1.1. Coordonate ale proceselor senzoriale…………….11
1.1.2.Limbajul in etapa prescolara si importanta lui in dezvoltarea proceselor cognitive…..……………………………………13
1.1.3. Coordonate ale proceselor reglatorii……………..17
1.2. Formarea si dezvoltarea personalitatii prescolarului…………………………………….20
CAP. 2 CONSIDERATII TEORETICE
2.1.Educatia ecologica ,ca raspuns al provocarilor lumii contemporane…………………………………24
2.2.Educatia ecologica si necesitatea invatarii ei de la varste timpurii...................................................................26
2.3. Etapele educatiei ecologice…………………………29
2.4.Modalitati de realizare a educatiei ecologice la nivel prescolar………………………………………31
CAP.3.COORDONATE STIINTIFICE ALE CERCETARII APLICATIVE
3.1. Obiectivele cercetarii……………………………….43
3.2. Ipoteza de lucru ..…………………………………..45
3.3. Etapele cercetarii …….…………………………….48
3.4. Metode de cercetare ………………………………..72
CAP.4. PREZENTAREA, ANALIZA SI INTERPRETAREA DATELOR
4.1.Rezultatele evaluarii initiale………………………...80
4.2.Prezentare rezultatelor de progres…………………...84
4.3.Rezultatele obtinute de copii la evaluarea finala……94
4.4.Analiza comparativa………………………………...97
CONCLUZII………………………………………….103
BIBLIOGRAFIE……………………………………...111
ANEXE ………………………………………..113
Autor(i): Neculai I.Despina
Anul aparitie: 2013
Nr. pagini: 150