Descriere - Mentorat in didactica invatamantului prescolar si primar
Modifica structurile ce au loc in toate domeniile societatii romanesti se reflecta si asupra sistemului de invatamant, care, in contextul unei politici educationale de reconstructie conform rigorilor europene, presupune construirea, aplicarea si dezvoltarea unui sistem de profesionalizare calitativa a personalului didactic.
Profilul personalitatii educatorului eficient presupuneexistenta alaturi de competentele stiintifice, in aceesi masura, si a competentelor practic - aplicative, care se obtin nu numai prin simpla experimentare, dar si prin coordonarea si valorificarea experientelor didactice.
Cuprins :
Argument
Capitolul I - Orientari contemporane in teoria si practica invatarii
Capitolul II - Repere teoretice ale proiectarii activitatilor didactice
Capitolul III - Proiectarea demersului didactic in invatamantul prescolar
Capitolul IV - Designul activitatii didactice in invatamantul primar
Capitolul V- Intrumente utilizate de mentor si studentul practicant
Bibliografie