Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Matematica si explorarea mediului. Manual pentru clasa a IV-a - Semestrele I si II - Contine editia digitala (Mirela Mihaescu) - Mihaescu, Mirela

Matematica si explorarea mediului. Manual pentru clasa a IV-a - Semestrele I si II - Contine editia digitala (Mirela Mihaescu)
  • Matematica si explorarea mediului. Manual pentru clasa a IV-a - Semestrele I si II - Contine editia digitala (Mirela Mihaescu)

Editura INTUITEXT


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 6 zile lucratoare.
Apreciere: 4.5/7 (52 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Matematica si explorarea mediului. Manual pentru clasa a IV-a - Semestrele I si II - Contine editia digitala (Mirela Mihaescu)

Manualul de Matematica pentru clasa a IV-a este conform cu programa scolara. Cele doua volume sunt structurate in cate 6 unitati de invatare pe fiecare volum aferent celor doua semestre ale anului scolar. Manualul promoveaza activ valorile sociale si individuale fiind lipsit de orice forma de discriminare.

Cele 6 unitati principale de invatare din fiecare volum ofera elevilor contexte de familiarizare cu notiuni noi, de exersare, consolidare a deprinderilor si abilitatilor, de sistematizare a achizitiilor dobandite, de evaluare si autoevaluare a propriilor capacitati precum si de ameliorare sau dezvoltare a nivelului atins de fiecare in dobandirea unei competente specifice. Introducerea continuturilor din programa scolara se bazeaza, in mod explicit, pe achizitii anterioare si noi ale elevilor, dobandite in cadrul aceleiasi discipline sau in cadrul altor discipline, facandu-se apel, in cat mai multe situatii posibile, la experienta de viata a elevilor.

Sarcinile de invatare sunt concepute avand la baza o metodologie interactiva care tinteste atat realizarea obiectivelor de ordin cognitiv cat si a celor de ordin socio-afectiv (dezvoltarea capacitatilor de comunicare, de dialogare interpersonala si intrapersonala, stimularea increderii in sine). Acestea sunt inedite, provocatoare, elevul fiind motivat sa participe activ, intalnind situatii de invatare menite sa-l determine sa le analizeze, descoperind solutii plauzibile.

Toate continuturile stiintifice prezentate in manual si mesajele suporturilor vizuale sunt adecvate nivelului de varsta/ de dezvoltare al elevilor si specificului disciplinei scolare. Manualul cuprinde continuturi abordate din perspectiva invatarii diferentiate. Pentru fiecare competenta, continuturile sunt prezentate de la simplu la complex, cu  grade diferite de dificultate, pentru a crea si asigura sanse egale de reusita pentru toti copiii.

Versiunea tiparita a manualului sta la baza versiunii digitale, care pastreaza toata structura si elementele celei dintai, dar contribuind prin natura elementelor virtuale (animate, interactive) la crearea unor experiente de invatare complexe, in acord cu cerintele programei scolare actuale, dar si cu varsta elevilor carora li se adreseaza. Notiunile si conceptele noi de matematica sunt explicate si prezentate vizual si interactiv, sunt introduse treptat, de la simplu la complex, de la concret la abstract. Abordarile vizuale au rol explicit de sustinere a invatarii, prin colorari de elemente importante, sublinieri, marcari distincte.

Prin activitatile sugerate, manualul are, pe langa functia sa fireasca, informativa si formativa, un plus de valoare ce rezida din contextualizarea invatarii, ancorarea ei in realitatea vietii si societatii in care elevul devine parte activa. Prin continutul sau, manualul asigura dezvoltarea si valorificarea competentelor din punct de vedere intra- , inter- si transdisciplinar si al experientei de viata a elevilor. Sarcinile de invatare propuse vizeaza centrarea curriculumului pe probleme ale vietii cotidiene, pe situatii reale din societatea contemporana, avand ca scop rezolvare de probleme, identificarea de solutii.

Manualul sprijina transferul cunostintelor pe verticala – prin aprofundarea, consolidarea cunostintelor esentiale si a capacitatilor formate si pe orizontala – prin largirea sferei de cunoastere, completarea cunostintelor deja insusite. Manualul, prin diversitatea metodelor activ-participative abordate, transforma elevul in subiect activ al invatarii, dandu-i posibilitatea de a studia informatia de sine statator, intelegand-o, stocand-o si aplicand-o in mod independent, prin efort liber asumat, dezvoltand astfel aptitudinile intelectuale, spiritul de investigatie si creativitate ale acestuia, invatand sa invete.

Varianta digitala interactiva este utilizabila si atractiva, usor de inteles si ofera siguranta in exploatare. Animatiile existente in manual completeaza predarea realizata de cadrul didactic in procesul clasic de invatare si ofera o alternativa moderna si atractiva de prezentare a continutului educational, facilitand intelegerea si asimilarea de cunostinte, ajutand procesul de invatare, prin trecerea de la invatarea informativa la cea formativa. Astfel, animatiile aduc un plus de valoare acestui manual digital, fiind un instrument ideal pentru a angaja elevii in mod activ intr-un climat de interogatie, care-i implica in formulari de raspunsuri.

Animatiile din manual ii implica pe copii intr-un proces de analiza si sinteza, care reprezinta o provocare din punct de vedere cognitiv. Sunt atractive, ii motiveaza pe copii si ii transforma in participanti activi la propriul proces de invatare.In acest scop, animatiile utilizeaza ilustratii mari si atractive, care sustin activitati de observare, descoperire, transmitere a informatiilor noi intr-o maniera relaxanta si atractiva.

Personajele folosite ilustreaza preferintele actuale ale copiilor de 9-10 ani, au varsta apropiata cu a utilizatorilor, vizeaza diferite tipologii si sunt realizate grafic in trend cu moda. Motivul pentru care am introdus personajele este acela de a motiva intrinsec si de a stimula copiii sa se implice in mod activ in invatare, sa studieze cu interes, intr-un context placut, specific varstei.

Detalii editie digitala: contine 150 imagini care pot sta la baza predarii, 64 de predari animate pentru lectii, 35 de jocuri educationale, jocuri de colorat, exercitii interactive

Nr. de pagini : 80+80

Autori: Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel

Detalii produs

Editura: INTUITEXT

Nr. pagini: 80

Anul aparitiei: 2016

Cartea "Matematica si explorarea mediului. Manual pentru clasa a IV-a - Semestrele I si II - Contine editia digitala (Mirela Mihaescu) ". face parte din categoria carti >> Manuale scolare - Clasa a 4-a - Matematica a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Mihaescu, Mirela si a fost publicata la Editura INTUITEXT Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura INTUITEXT

INTUITEXT este compania de software educational a grupului Softwin si unul dintre cei mai inovatori producatori internationali de lectii pe calculator. Produsele educationale in format electronic dezvoltate de INTUITEXT sunt adaptate exigentelor de invatare ale noilor generatii de elevi, transformand notiunile abstracte si informatiile teoretice intr-un continut multimedia atractiv. Pe piata educationala din Romania, compania ofera momentan 19 titluri ce acopera 5 materii de studiu pentru primar, gimnaziu si liceu (Matematica, Fizica, Chimie, Biologie si Geografie). La acestea se adauga doua produse unice la nivel mondial destinate pasionatilor de matematica: intreaga colectie de 113 ani a Gazetei Matematice in format electronic si Revista de Matematica din Timisoara care reuneste in format digital toate editiile publicatiei incepand cu anul 1921. Seria ,,Geometrie, intre joc si nota 10!" a obtinut la sfarsitul anului 2007 premiul mondial in eLearning in cadrul competitiei internationale World Summit Award.

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.