Descriere - Marketingul serviciilor. Fundamente si domenii de specializare
Cuprins:
Cuvant inainte
Partea I. Marketingul serviciilor. Fundamente
Capitolul 1. Introducere in marketingul serviciilor
Capitolul 2. Particularitati ale calitatii in servicii
Capitolul 3. Caracteristici ale cererii si ofertei pe piata serviciilor
Capitolul 4. Aspecte ale cercetatorilor de marketing in servicii
Capitolul 5. Compartamentul consumatorului de servicii
Capitolul 6. Strategii de marketing in servicii
Capitolul 7. Politica de produs
Capitolul 8. Politica de pret
Capitolul 9. Politica de distributie
Capitolul 10. Politica de comunicare
Capitolul 11. Rolul personalului in marketingul serviciilor
Capitolul 12. Marketingul relational in servicii
Capitolul 13. Planul de marketing
Capitolul 14. Relatia eficienta - marketing in servicii
Capitolul 15. Particularitati in managementul serviciilor
Partea a II-a
Capitolul 16. Particularitati ale aplicatii marketingului in serviciile financiar bancare
Capitolul 17. Particularitati ale aplicarii marketingului in asigurari
Capitolul 18. Particularitati ale aplicarii marketingului in servicii publice
Capitolul 19. Particularitati ale aplicarii marketingului in serviciile sportive
Capitolul 20. Particularitati ale aplicarii marketingului in serviciile
Capitolul 21. Particularitati ale aplicarii marketingului in serviciile de sanatate
Biografie
Cuvant inainte:
Cartea este extrem de importanta pentru literatura de specialitate, pentru ca ofera atat o prezentare pertinenta a conceptelor fundamentale in marketingul serviciilor, cat si o
analiza detaliata a parcularitatilor marketingului in diverse domenii din sectorul serviciilor, a elementelor definitorii ale marketingului financiar-bancar, marketingului turistic
si marketingului in sectorul serviciilor de sanatate.
Autor: Iuliana Cetina
Anul aparitiei: 2009
Nr.pagini: 319