Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Marketingul locurilor - Kotler, Philip

Marketingul locurilor

Editura TEORA


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 6 zile lucratoare.
Apreciere: 4.7/7 (6 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Marketingul locurilor

Detalii produs

Cartea "Marketingul locurilor ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Kotler, Philip si a fost publicata la Editura TEORA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Philip Kotler

Alte carti de la editura TEORA

Editura TEORA. Carti de la editura TEORA
WICCA. Manual de initiere
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 14,45 Lei  10,84 Lei
Arta seductiei - Robert Greene
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 39,90 Lei  29,93 Lei
Caiet invata inmultirea si impartirea
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 18,88 Lei  14,16 Lei
AutoCAD 2007 si AutoCAD LT 2007
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 55,87 Lei  41,90 Lei
125 Intrebari si raspunsuri despre sport
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 3,85 Lei  2,89 Lei

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.