Descriere - Marketingul ingrijirilor de sanatate. Intrebari de control si teste grila, Editia a III-a
Structura pe capitole:
1. CONCEPTUL DE SANATATE SI SISTEMUL DE SANATATE
2. CONCEPTUL DE MARKETING
3. MARKETINGUL INGRIJIRILOR DE SANATATE
4. CERCETAREA IN MARKETINGUL INGRIJIRILOR DE SANATATE
5. POLITICA DE PRODUS IN ORGANIZATIILE DE INGRIJIRI DE SANATATE
6. POLITICA DE PRET IN ORGANIZATIILE DE INGRIJIRI DE SANATATE
7. POLITICA DE DISTRIBUTIE IN ORGANIZATIILE DE INGRIJIRI DE SANATATE
8. POLITICA DE PROMOVARE IN ORGANIZATIILE DE INGRIJIRI DE SANATATE
9. POLITICA DE PERSONAL IN ORGANIZATIILE DE INGRIJIRI DE SANATATE
10. MARKETINGUL ONLINE IN INGRIJIRILE DE SANATATE
11. MARKETINGUL SOCIAL IN INGRIJIRILE DE SANATATE
12. MARKETINGUL EXPERIENTIAL SI COMUNICAREA INTERPERSONALA IN MEDII ELECTRONICE IN INGRIJIRILE DE SANATATE
13. NEUROMARKETINGUL IN INGRIJIRILE DE SANATATE