Descriere - Marketingul ingrijirilor de sanatate. Curs universitar
Editia a III-a revizuita si adaugita a cursului universitar Marketingul ingrijirilor de sanatate este structurata in 8 capitole.
In capitolul 1, consacrat Conceptului de sanatate, se regasesc teme ca factorii de influenta ai sanatatii, stilul de viata, obiectivelele sanatatii si obiectivele personale.
In capitolul 2, Sistemul de sanatate, sunt prezentate clasificarea, particularitatile, precum si modele de sisteme de sanatate, cu accent pe sistemul de sanatate din Romania.
Capitolul 3, Conceptul de servicii de sanatate, prezinta functiile, caracteristicile, clasificarea si evaluarea serviciilor, dar si oferta de servicii de sanatate.
Capitolul 4, Conceptul de marketing, cuprinde trasaturile, curentele, evolutia, elementele, functiile conceptului de marketing, precum si informatii despre marketingul online.
Capitolul 5, Conceptul de marketing in ingrijirile de sanatate, are ca subteme rolul managerului in sistemele de sanatate, principalele responsabilitati ale organizatiilor de ingrijiri de sanatate, orientarea catre pacient a ingrijirilor de sanatate.
Capitolul 6, Conceptul de marketing social in ingrijirile de sanatate, prezinta evolutia marketingului social in ingrijirile de sanatate, caracteristicile acestuia, etapele unei campanii de marketing social si aplicabilitatea marketingului social in ingrijirile de sanatate din Romania.
Capitolul 8, Politici de marketing in ingrijirile de sanatate, aduce in discutie mix-ul de marketing in ingrijirile de sanatate.
Anul aparitiei: 2017