Descriere - Marketingul in era digitala. O noua viziune despre profit, crestere si inoire
carte:
"De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, autoritatea suprema in domeniul marketingului."
Howard Rothman,
Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza semnificativ situatia pietelor, schimband modul in care se fac afacerile. Problema, spune Philip Kotler, este ca marketingul n-a tinut pasul cu pietele. In prezent, clientii sunt putini, nu produsele, iar marketingul clasic trebuie disecat, redefinit si largit, in asa fel incat sa reflecte noua realitate.
Marketingul in era digitala prezinta imperativul categoric al transformarii marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc marketing holistic - un concept dinamic, derivat din legaturile si interactiunile care au loc intre companii, clienti si colaboratorii lor.
Noua paradigma combina ceea ce are mai bun marketingul traditional cu noile posibilitati pe care le ofera tehnologia digitala pentru a ajuta companiile:
- sa identifice posibilitatile de innoire a pietelor proprii;
- sa creeze in mod eficient ofertele cele mai promitatoare;
- sa ofere produse, servicii si experiente care corespund cerintelor fiecarui client;
- sa se situeze constant la cel mai inalt nivel de calitate a produselor, servire si operativitate.
Volumul Marketingul in era digitala demonstreaza cum poate fi creat un model de marketing complet, adaptat la provocarile si ocaziile oferite de o lume al carei rege este clientul.
Format: 17x24 cm
Nr. pagini: 200
Cartea "Marketingul in era digitala. O noua viziune despre profit, crestere si inoire ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Kotler, Philip si a fost publicata la Editura METEOR PRESS
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.