Descriere - Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager
Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes.
In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti, profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi:
Cum calatoresc turistii?
Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor?
Cum se creeaza valoare pentru turist?
Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice?
Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul si dupa o calatorie?
Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie, precum si de a creste numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari si, in cele din urma, veniturile generale.