Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Marketing ecologic. Studiul comparativ marketing ecologic - marketing traditional - Carmen, Morar Avia

Marketing ecologic. Studiul comparativ marketing ecologic - marketing traditional

Editura ROVIMED


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 6 zile lucratoare.
Apreciere: 7.0/7 (1 vot)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Marketing ecologic. Studiul comparativ marketing ecologic - marketing traditional

Lucrarea "Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic – marketing traditional”  vizeaza  un domeniu care castiga tot mai mult teren: dezvoltarea durabila.

Tema acestei lucrari ne indeamna sa meditam si sa actionam tot mai mult in spiritul conceptului marketing 3.0, care se bazeaza pe valori. Este vremea lui, mai mult ca niciodata! Marketingul 1.0, focalizat pe produse, sau marketingul 2.0, centrat pe consumatori trebuie sa ramana undeva in istoria teoriei si practicii marketingului, inclusiv in organizatiile romanesti, daca va fi posibil.

Dupa cum se arata in cartea publicata  in colaborare de catre Philip Kotler, asistam la dezvoltarea celor 3 coordonate ale marketingului:

- Marketingul colaborativ, bazat pe  platforme media sociale axate pe exprimare si  pe colaborare;

- Marketing cultural, sau era paradoxului globalizarii, pe coordonatele politic, economic, sociocultural;

- Marketing spiritual, sau era creativitatii, dezirabil exprimata prin umanitate, moralitate si spiritualitate, unde se regasesc foarte bine si in mare masura principiile marketingului verde.

Acest nou marketing nu-si propune doar sa vanda, sau sa castige, pe termen lung, clienti, care au nu doar minte si inima, ci si suflet, ci mai ales  sa faca lumea un loc mai bun, in egala masura, prin oferirea de produse cu valori nu doar functionale si emotionale ci si spirituale.

Marketingul ecologic este un concept vehiculat in multe lucrari de specialitate din mediul academic, din strainatate si din tara, dar ar trebui sa fie  si o atitudine  necesara a fi asimilata in conduita organizatiilor mileniului al treilea.

In intreprinderile din Romania, marketingul ecologic este mai mult un mit decat o realitate concreta. Totusi, resurse  modeste  incep sa se aloce  tot mai mult in mediul de afaceri si chiar la nivel macroeconomic, in acest sens, al intaririi rolului marketingului verde, ca o alternativa sustenabila la cel traditional. Asadar, companiile romanesti incep sa constientizeze importanta realizarii si comunicarii unor astfel de preocupari, si datorita impactului pe care acestea il pot avea asupra clientilor, investitorilor si altor parti interesate. Si mediul academic din tara a devenit mult mai receptiv la aceste concepte, nu doar prin prezenta mai intensa a unor publicatii de interes, ci  inclusiv prin oferirea de produse educationale, in acest domeniu,

Pe fondul evolutiilor curente, autoarea isi exprima convingerea  ca marketingul ecologic este mai  mult decat o optiune, este chiar o necesitate, afirma si argumenteaza ca "marketingul ecologic este un alt fel de marketing”, preocupat atat de protectia mediului cat si de sanatatea consumatorilor – astfel constituindu-se un contributor la dezvoltarea durabila. Insereaza de asemenea, problematica responsabilitatii sociale, abordarea  holistica si sustenabilitatea, ca factori de puternica influenta pentru dezvoltarea marketingului ecologic. Sustenabilitatea este accentuata ca fiind un nou model de dezvoltare, "un ideal pentru organizatie”, proces prin care aceasta si angajatii ei admit o noua cultura – cultura si atitudine sustenabila.

Campul de manifestare a consumatorului de produse ecologice este reprezentat de conturul pietei specifice a acestora. Orientarea producatorilor spre oferta de produse ecologice este interpretata de catre autoare drept o cale de crestere a competitivitatii propriei afaceri. Pentru valorizarea deplina a acestei oferte se cere ca producatorul sa inteleaga mecanismul comportamentului consumatorului si sa desluseasca factorii principali ce-i declanseaza cererea. Identificarea acestora din urma precum si a principalelor bariere in calea achizitiilor ecologice constituie o alta tema majora dezvoltata in lucrare.

Este binevenita aceasta lucrare in spectrul publicatiilor de specialitate din tara si poate fi utila atat practicienilor cat si celor care sunt angrenati in activitatea didactica si de cercetare. Deci, indrazniti sa va imbogatiti  parcurgand paginile acestei carti!


Anul aparitiei: 2013
Nr. pagini: 110

Detalii produs

Cartea "Marketing ecologic. Studiul comparativ marketing ecologic - marketing traditional ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Carmen, Morar Avia si a fost publicata la Editura ROVIMED Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ROVIMED

Editura ROVIMED. Carti de la editura ROVIMED
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.