Descriere - Marketing agroalimentar. Editia II
Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si cand sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.
Specificitatea productiei si circulatiei produselor agricole si alimentare a condus la conturarea unei ramuri specializate denumita "marketing agroalimentar". Intrebarea cheie este "cum sa valorifici cat mai eficient productia agricola si alimentara", iar raspunsul nu poate ignora scopurile generale ale activitatii de marketing legate de adaptarea la nevoile, preferintele si dorintele consumatorilor, de cresterea eficientei economice si de asigurare a dezvoltarii intreprinderii in conditii de concurenta tot mai accentuata.
Prezenta carte incearca sa raspunda si altor intrebari ce pot constitui preocupari ale studentilor, cercetatorilor, lucratorilor in domeniu ori altor categorii de specialisti.