Descriere - Manual de Marketing, spec. Economic cls. a XII-a
Prezentare:Manualul acopera o arie tematica sensibil imbogatita fata de manualele anterioare, structurand problemele semnificative ale marketingului modern (politicile de produs, de pret, de distributie, de promovare, comportamentul consumatorului, programe de marketing). Este de remarcat stilul direct si concis al cartii, precum si caracterul didactic si interdisciplinar pronuntat, prin corelarea continuturilor cu materia studiata anterior si cu alte discipline economice. Seturile de teste-grila propuse pentru verificarea modului si a corectitudinii acumularii cunostintelor specifice disciplinei sporesc in mod deosebit caracterul operational al manualului, familiarizand elevii cu modalitatile de calcul al unor indicatori sau parametri necesari in fundamenarea unor decizii economice, mai precis, a celor de marketing.
Anul aparitiei: 2002
Pagini continute: 128
Cartea "Manual de Marketing, spec. Economic cls. a XII-a ". face parte din
categoria carti >>
- - a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Singureanu, Nicoleta si a fost publicata la Editura SIGMA
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.