Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Manual de campanie electorala. Elemente de New Media - Ghilezan, Marius

Manual de campanie electorala. Elemente de New Media

Editura BRUMAR


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 7 zile lucratoare.
Apreciere: 4.5/7 (4 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 7 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Manual de campanie electorala. Elemente de New Media

"Ghidul de campanie al lui Marius Ghilezan, desi aparut in 2000(2012), ramane cel mai consistent si mai practic indreptar pentru cei care vor sa reuseasca in viata politica.

Cititorii pot invata cum se face o strategie castigatoare, cum se constuieste un mesaj percutant, ce inseamna imaginea publica si cum se citesc sondajele de opinie, altfel decat o fac mai toti politicienii. Sfaturi practice cu exemple concludente fac din carte un indreptar la indemana oricui doreste sa castige voturi si sa obtina mult ravnita incredere a electoratului.”, a scris Ila Citila.



Capitole

1. Introducere si definitie

2. Identitatea si imaginea organizatiei politice

3. Cultura organizationala

4. Arta conducerii

5. Recrutarea candidatilor

6. Profilul candidatului

7. Profilul alegatorului

8. Recrutarea echipei de campanie

9. Rolul agentilor electorali

10. Cum se construieste o retea

11. Munca de teren

12. Sondarea opiniei publice

13. Campania electorala

14. Creativitatea

15. Intre publicitate si comunicarea politica

16. Comunicarea politica

17. Rolul psihologiei multimilor

18. Instrumente de comunicare

19. Discursul electoral

20. Mesajul

21. Sloganul

22. Interviul

23. Dezbaterile

24. Realizarea publicatiilor proprii

25. Culoarea

26. Simbolul

27. Functia asociativa

28. Rolul spin-doctorilor

29. Relatia cu publicul

30. Comunicarea n0n-verbala

31. Graffiti

32. Telefonul alegatorului

33. Trimiterea scrisorilor electorale

34. Fotografia elecorala

35. Afisul

36. Caricatura

37. Persuasiunea

38. Marketingul politic

39. Strategia de campanie

40. Relatia cu presa

41. Televiziunea, magia spectacolului

42. Videoclipul electoral

43. Radioul

44. Organizarea evenimentelor speciale

45. Stringerea fondurilor

46. Constructia bugetului

47. In loc de revedere

48. Dictionar de termeni

49. Bibliografie


Anul aparitiei: 2011
Coperti cartonate
Nr. pagini: 341

Detalii produs

Cartea "Manual de campanie electorala. Elemente de New Media ". face parte din categoria carti >> Stiinte umaniste - Stiinte politice a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Ghilezan, Marius si a fost publicata la Editura BRUMAR Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Prezentare video - Manual de campanie electorala. Elemente de New Media

Vezi alte carti scrise de Marius Ghilezan

Alte carti de la editura BRUMAR

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.