Descriere - Managementul strategic al firmei de comert si turism
Managementul firmelor este supus multiplelor influente ale mediului in care actioneaza. Contextul actual in care evolueaza firmele – indiferent de marime, obiect de activitate si localizare – se caracterizeaza prin mutatii profunde.
Anii 1970-1980 au reprezentat o ruptura dramatica fata de anii prosperitatii glorioase ce au urmat celui de al doilea razboi mondial. Era productiei de masa, a produselor standardizate, a cresterilor si a profiturilor sigure, era ce a caracterizat sistemele de productie organizate dupa modelul fordian, al benzii rulante, este de domeniul trecutului.
Pentru a face fata complexitatii mediului si transformarilor profunde din sistemele economice, firma a fost obligata sa adopte o viziune care ii depaseste frontierele, care ii prelungeste si ii conexeaza obiectivele, constrangerile si oportunitatile cu cele ale mediului in care evolueaza.
Managementul strategic inlocuieste viziunea clasica a managementului intors exclusiv catre propria persoana, catre mediul intern al firmei, devenind elementul fundamental al mentinerii si dezvoltarii firmei.
Nr pagini: 200
Anul aparitiei: 2009
Cartea "Managementul strategic al firmei de comert si turism ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Caprarescu, Gheorghita si a fost publicata la Editura WOLTERSKLUWER
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.