Descriere - Managementul relatiilor publice
Aceasta lucrare este destinata intelegerii relatiilor publice nu doar ca o functie de comunicare si de creere de imagine dar si ca o functie a managementului. Acest aspect face ca o structura de relatii publice sa devina o valoare adaugata pentru o organizatie deoarece ajuta la mentinerea echilibrului intre interesele acesteia si interesele publicurilor ei.
Astfel, James Grunig, unul din autorii celor mai prestigioase lucrari in domeniul relatiilor publice, aduce in dezbatere "teoria valorii create prin relatii publice”, el argumentand ca prin relatii publice se creaza valoare nu numai pentru o organizatie ci si pentru societate in ansamblul ei.
Este din ce mai evidenta, interdependenta dintre o organizatie si mediul ei care creaza, in fapt, nevoia de relatii publice. Ca urmare, apare necesitatea de a conecta managementul si relatiile publice.
De aceea, lucrarea "Managementul relatiilor publice” se doreste a fi un instrument in studiul acestui domeniu, plin de provocari dar si in plin proces de dezvoltare.
Marcela Monica Stoica