Descriere - Managementul operatiunilor in hotelarie si restauratie
Competentele profesionale pe care le ofera studierea cartii de fata sunt:
- cunoasterea, intelegerea si utilizarea teoriilor si metodelor de baza cu privire la industria ospitalitatii;
- analiza, sinteza si utilizarea informatiilor economice in vederea fundamentarii deciziilor in hotelarie si restauratie;
- analiza si formularea de strategii si politici;
- gasirea de solutii pentru probleme identificate in domeniul micilor si marilor afaceri;
- conceperea si comercializarea de produse si servicii hoteliere si de restauratie atractive;
- relationarea eficienta cu diferite categorii de institutii si organizatii in cea ce priveste dezvoltarea durabila.
Competentele transversale sugerate de continutul cartii sunt:
- coordonarea de echipe profesionale;
- asumarea, atribuirea si urmarirea indeplinirii responsabilitatilor specifice in domeniul ospitalitatii;
- autoevaluarea nevoii de continuare a formarii profesionale;
- diagnoza si autocontrolul invatarii;
- fundamentarea si asumarea de strategii economice, in conditii de responsabilitate si autonomie.
Autori: Gabriela Cecilia Stanciulescu, Cristina Micu
Anul aparitiei: 2012