Descriere - Managementul marketingului editia a IV-a
Marketingul este de interes pentru toti, indifferent de ce ofera : bunuri, servicii, proprietati, personae, locuri, evenimente, informatii, idei sau organizatii.Asadar, aceasta noua editie este dedicate ideii de a ajuta firmele, grupurile si persoanele individuale sa-si adapteze strategiile si practicile de marketing la noile realitati tehnologice si globale.
Editia de fata pune accentul pe urmatoarele teme :
? Internetul, modalitatile in care este utilizat si efectele sale;
? Lantul cererii si managementul lantului aprovizionarii;
? Managementul relatiilor si managementul relatiilor cu partenerii;
? Canale alternative de a iesi pe piata;
? Cearea si impunerea marcii si managementul marcilor ca active ale firmei.
Cartea "Managementul marketingului editia a IV-a ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Kotler, Philip si a fost publicata la Editura TEORA
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.