Descriere - Managementul marketingului. Editia a III a
Prezentare: Despre autor
Philip Kotler este una dintre autoritatile mondiale de frunte in marketing. In prezent, este profesor emerit al catedrei de Marketing International ?S.C. Johnson & Son? de la Facultatea de Management Kellogg din cadrul Universitatii Northwestern.
Dr. Kotler este coautor al cartilor Principiile marketingului ? Principles of Marketing publicata si la Editura Teora si Introducere in marketing ? Marketing: An Introduction.. Printre celelalte carti ale sale se numara: Modele de marketing ? Marketing Models; Noua concurenta ? The New Competition; Servicii profesionale de marketing ? Marketing Professional Services; Marketing strategic pentru institutiile de invatamant ? Marketing for Educational Institutions; Congregatii de marketing ? Marketing Congregations; Inalta vizibilitate ? High Visibility; Marketing social ? Social Marketing; Marketingul locurilor ? Marketing Places; Marketingul natiunilor ? The Marketing of Nations; Marketingul serviciilor de gazduire si turism ? Marketing for Hospitability and Tourism; Vizionare numai din picioare ? strategii pentru marketingul artelor spectacolului; Strategie si marketing pentru muzee ? Museum Strategy and Marketing; Kotler despre marketing ? Kotler on Marketing.
Pe langa toate acestea, a publicat peste o suta de articole in reviste de inalta tinuta, si este singurul care a castigat de trei ori mult ravnitul premiu Alpha Kappa Psi pentru cel mai bun articol anual publicat in Journal of Marketing.
Profesorul Kotler a fost primul beneficiar al premiului ?Educator emerit in domeniul marketingului?, initiat in 1985 de Asociatia Americana de Marketing. Asociatia Europeana a Consultantilor de Marketing si Instructorilor de Vanzare i-a acordat propriul ?Premiu pentru excelenta in marketing?. A primit titlul de doctor honoris causa al Universitatii Stockholm, Universitatii Zurich, Universitatii de Economie si Economia Afacerilor din Atena, Universitatii de Economie si Administrarea Afacerilor ?DePaul? din Viena.
Profesorul Kotler a fost consultantul multor companii importante din Statele Unite si strainatate, printre care IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck, SAS Airlines, Michelin si altele, pe probleme de strategie si planificare de marketing, organizare a marketingului si marketing international.
Din Cuprins:
PARTEA I
-MANAGEMENTUL MARKETINGULUI ? CE ESTE SI CUM TREBUIE INTELES
PARTEA A II-A
-ANALIZA OCAZIILOR DE PIATA
PARTEA A III-A
-ELABORAREA STRATEGIILOR DE MARKETING
PARTEA A IV-A
-LUAREA DECIZIILOR DE MARKETING
PARTEA A V-A
-GESTIONAREA SI PUNEREA IN PRACTICA A PROGRAMELOR DE MARKETING
Nr. pag:1112
Cod 0579
Cartea "Managementul marketingului. Editia a III a ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Kotler, Philip si a fost publicata la Editura TEORA
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.