Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Managementul marketingului. Editia a III a - Kotler, Philip

Managementul marketingului. Editia a III a

Editura TEORA


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 5.1/7 (8 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Managementul marketingului. Editia a III a

Prezentare: Despre autor
Philip Kotler este una dintre autoritatile mondiale de frunte in marketing. In prezent, este profesor emerit al catedrei de Marketing International ?S.C. Johnson & Son? de la Facultatea de Management Kellogg din cadrul Universitatii Northwestern.
Dr. Kotler este coautor al cartilor Principiile marketingului ? Principles of Marketing publicata si la Editura Teora si Introducere in marketing ? Marketing: An Introduction.. Printre celelalte carti ale sale se numara: Modele de marketing ? Marketing Models; Noua concurenta ? The New Competition; Servicii profesionale de marketing ? Marketing Professional Services; Marketing strategic pentru institutiile de invatamant ? Marketing for Educational Institutions; Congregatii de marketing ? Marketing Congregations; Inalta vizibilitate ? High Visibility; Marketing social ? Social Marketing; Marketingul locurilor ? Marketing Places; Marketingul natiunilor ? The Marketing of Nations; Marketingul serviciilor de gazduire si turism ? Marketing for Hospitability and Tourism; Vizionare numai din picioare ? strategii pentru marketingul artelor spectacolului; Strategie si marketing pentru muzee ? Museum Strategy and Marketing; Kotler despre marketing ? Kotler on Marketing.
Pe langa toate acestea, a publicat peste o suta de articole in reviste de inalta tinuta, si este singurul care a castigat de trei ori mult ravnitul premiu Alpha Kappa Psi pentru cel mai bun articol anual publicat in Journal of Marketing.
Profesorul Kotler a fost primul beneficiar al premiului ?Educator emerit in domeniul marketingului?, initiat in 1985 de Asociatia Americana de Marketing. Asociatia Europeana a Consultantilor de Marketing si Instructorilor de Vanzare i-a acordat propriul ?Premiu pentru excelenta in marketing?. A primit titlul de doctor honoris causa al Universitatii Stockholm, Universitatii Zurich, Universitatii de Economie si Economia Afacerilor din Atena, Universitatii de Economie si Administrarea Afacerilor ?DePaul? din Viena.
Profesorul Kotler a fost consultantul multor companii importante din Statele Unite si strainatate, printre care IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck, SAS Airlines, Michelin si altele, pe probleme de strategie si planificare de marketing, organizare a marketingului si marketing international.
Din Cuprins:
PARTEA I
-MANAGEMENTUL MARKETINGULUI ? CE ESTE SI CUM TREBUIE INTELES
PARTEA A II-A
-ANALIZA OCAZIILOR DE PIATA
PARTEA A III-A
-ELABORAREA STRATEGIILOR DE MARKETING
PARTEA A IV-A
-LUAREA DECIZIILOR DE MARKETING
PARTEA A V-A
-GESTIONAREA SI PUNEREA IN PRACTICA A PROGRAMELOR DE MARKETING
Nr. pag:1112
Cod 0579

Detalii produs

Cartea "Managementul marketingului. Editia a III a ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Kotler, Philip si a fost publicata la Editura TEORA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Philip Kotler

Alte carti de la editura TEORA

Editura TEORA. Carti de la editura TEORA
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.