Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Managementul fortelor de vanzare - Cristea, Anca Adriana

-20%
Managementul fortelor de vanzare

Editura PRO UNIVERSITARIA


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 18.10 - Sâmbătă, 19.10
In Bucuresti - livrare rapida.

Cost livrare: 15 Lei

Ajunge: Astazi - Vineri, 18.10
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 19.10 - Duminică, 20.10
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 19.10 - Duminică, 20.10
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 19.10 - Duminică, 20.10
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 19.10 - Duminică, 20.10
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.9 Lei

Ajunge: Duminică, 20.10 - Luni, 21.10
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 19.10 - Duminică, 20.10
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Duminică, 20.10 - Luni, 21.10
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Luni, 21.10 - Marți, 22.10
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 18.10 - Sâmbătă, 19.10
In Bucuresti - livrare rapida.

Cost livrare: 15 Lei

Ajunge: Astazi - Vineri, 18.10
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 19.10 - Duminică, 20.10
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 19.10 - Duminică, 20.10
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 19.10 - Duminică, 20.10
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 19.10 - Duminică, 20.10
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.9 Lei

Ajunge: Duminică, 20.10 - Luni, 21.10
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 19.10 - Duminică, 20.10
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Duminică, 20.10 - Luni, 21.10
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Luni, 21.10 - Marți, 22.10
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 2.0/7 (4 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
PRP: 27,00 Lei 21,60 Lei economisesti: 5.4 Lei
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Descriere - Managementul fortelor de vanzare

A vinde azi, inseamna a fi responsabil si capabil de a aduce in fata clientilor ceea ce isi doresc si chiar mai mult de atat, ceea ce nu au gandit ca poate exista. Intr-o lume a schimbarilor, a informatiilor si tehnologiilor de viitor rolul celor care vand produse si servicii este foarte important. Desi se dezvolta noi tehnici de vanzare in care nu exista contact direct intre vanzator si client, locul vanzarilor personale este bine stabilit.

Aparitia conceptului de forta de vanzare a revolutionat stiinta vanzarii, conferind personalului antrenat in aceste activitati rolul de forta motrica, generatoare de profit pentru intreprindere si satisfactie pentru clienti. Lucrarea Managementul fortelor de vanzare se doreste a fi o analiza a rolului jucat de fortele de vanzare in cadrul intreprinderii, care a adoptat conceptul de marketing si a stabilit coordonatele politicilor mixului de comunicatie in concordanta cu obiectivele generale ale organizatie si sa ofere informatii pentru realizarea unui cadru general de organizare si gestionare a fortelor de vanzare.

S-a abordat continutul si specificitatea conceptului de forta de vanzare in contextul evolutiei marketingului, punand in evidenta principalelor etape care au marcat dezvoltare si imbogatirea sa. Desi exista mai multe opinii cu privire la locul si rolul fortelor de vanzare in cadrul intreprinderii, in unanimitate specialisti ai marketingului recunosc faptul ca acestea reprezinta principala cale de a vinde si de a comunica cu clientii.

Lucrarea Managementul fortelor de vanzare, prin structura si continutul sau ofera o imagine sintetica si cu caracter practic cu privire la managementul fortelor de vanzare, evidentiind importanta tuturor aspectelor si in special a rolului jucat de fortele de vanzare ca al cincilea element al mixului de marketing.

Fortele de vanzare reprezinta o resursa interna extrem de importanta, care trebuie recrutata, selectionata, pregatita si motivata corespunzator pentru ca reversibilitatea acestor demersuri sa fie reala si pe masura asteptarilor. Rolul fortelor de vanzare sporeste si se diversifica continuu, acestea nefiind considerate ca simpli agenti de vanzare ci adevarati manageri ai relatiei cu clientii.

Detalii produs

Nr. pagini: 194

Format: A5

Anul aparitiei: 2009

Cartea "Managementul fortelor de vanzare ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Management a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Cristea, Anca Adriana si a fost publicata la Editura PRO UNIVERSITARIA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Anca Adriana Cristea

Alte carti de la editura PRO UNIVERSITARIA

Editura PRO UNIVERSITARIA.
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.