Descriere - Managementul conflictelor in organizatii
In viata, precum si in organizatii, conflictele nu sunt doar diverse, ci si inevitabile. Indiferent de natura sau complexitatea acestora, atat pentru noi, cat si pentru o organizatie, gestionarea lor a devenit insa una dintre cele mai mari provocari.
Am incercat, prin intermediul acestei carti, sa venim cu o abordare multiperspectivala desprinsa in principal din situatii concrete. Avand la baza experiente si exemple proprii, oferim o descriere a factorilor si elementelor care au un rol central in cadrul organizatiilor.
In prezentarea aspectelor legate de problematica liderului, strategii de solutionare a conflictelor, motivatia si fericirea angajatilor, am ales sa ne concentram pe o latura mai putin luata in considerare: latura umana.
Dorim sa transmitem ideea ca, in incercarea de a conduce mai eficient o organizatie, de a deveni lideri mai buni sau de a gestiona conflicte, elemente precum compasiunea, nevoile si dorintele oamenilor ar trebui sa primeze. In definitiv, oamenii reprezinta cea mai importanta resursa a unei organizatii, iar felul in care alegem sa le aratam acest lucru influenteaza implicit si modul in care ea functioneaza.
Din cuprins
- Abordarea multiperspectivala
- Problematica liderului
- Motivarea resursei umane
- Evitarea si acceptarea/stimularea conflictului
- Managementul cunoasterii
Despre autori
COMAN, Claudiu este prof. univ. dr. si decan al Facultatii de Sociologie si Comunicare, Universitatea Transilvania din Brasov.
ANTON, Mihail este prof. univ. la Universitatea Nationala de Aparare "Carol I” Bucuresti si presedinte al Senatului in cadrul aceleiasi universitati.
LUPU, Alin Constantin este conf. univ. la Universitatea de Studii Europene din Moldova, Facultatea de %u0218tiinte Economice, seful catedrei de Finante-Contabilitate.
BARSAN, Ghita este prof. univ. dr. la Academia Fortelor Terestre din Sibiu, Facultatea de Management Militar.
BULARCA, Maria Cristina este absolventa a Facultatii de Sociologie si Comunicare din cadrul Universitatii Transilvania din Brasov si studenta la programul de masterat Gestiunea Campaniilor de Imagine din cadrul aceleiasi facultati.
ISBN: 978-606-18-1049-9
Nr pagini: 170
Tip coperta: Necartonata
Anul aparitiei: 2021