Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Managementul capitalului unui brand - Cum sa valorificam numele unui brand - David A. Aaker

-20%
Managementul capitalului unui brand - Cum sa valorificam numele unui brand

Editura BRANDBUILDERS


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 30.12 - Marți, 31.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Marți, 31.12 - Miercuri, 01.01
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Marți, 31.12 - Miercuri, 01.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Marți, 31.12 - Miercuri, 01.01
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Marți, 31.12 - Miercuri, 01.01
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 8 Lei

Ajunge: Miercuri, 01.01 - Joi, 02.01
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Marți, 31.12 - Miercuri, 01.01
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Miercuri, 01.01 - Joi, 02.01
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Joi, 02.01 - Vineri, 03.01
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 30.12 - Marți, 31.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Marți, 31.12 - Miercuri, 01.01
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Marți, 31.12 - Miercuri, 01.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Marți, 31.12 - Miercuri, 01.01
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Marți, 31.12 - Miercuri, 01.01
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 8 Lei

Ajunge: Miercuri, 01.01 - Joi, 02.01
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Marți, 31.12 - Miercuri, 01.01
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Miercuri, 01.01 - Joi, 02.01
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Joi, 02.01 - Vineri, 03.01
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 6.0/7 (2 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
PRP: 52,99 Lei 42,39 Lei economisesti: 10.6 Lei
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Descriere - Managementul capitalului unui brand - Cum sa valorificam numele unui brand

Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, segmentul de baza al cumparatorilor.

Mai sunt si alte resurse asupra carora exista dreptul de proprietate, de genul: patente, marci inregistrate si relatii in interiorul retelelor de distributie. Activele cuprinse in capitalul unui brand reprezinta o sursa primara pentru avantaje competitive si castiguri ulterioare, afirma David Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Americii.

Si totusi, cercetarea demonstreaza ca managerii nu pot raspunde cu deplina certitudine la intrebari de genul:

Care sunt asocierile care se fac in legatura cu brandul lor?
Care sunt nivelurile de recunoastere a brandului de catre consumatori? sau:
Care este gradul de loialitate a cumparatorilor?

Mai mult, in ultimul deceniu, managerii, disperati dupa rezultate financiare pe termen scurt, au facut adesea rau, fara sa vrea, propriilor branduri, prin intermediul promoti-ilor de pret si extensiilor de brand insuficient gandite, determinand, astfel, deteriorari ireversibile ale valorii numelui acelui brand.

Desi unele companii au creat recent un management al capitalului de brand, care sa protejeze valoarea numelui brandului, mult prea multi manageri, spune Aaker, nu inteleg cu adevarat conceptul de capital al brandului si modul in care acesta trebuie implementat.Intr-o examinare fascinanta si in deplina cunostinta de cauza a capitalului unui brand ca fenomen de piata, Aaker ofera o structura clara si bine definita a relatiei dintre un brand, pe de-o parte, si sloganul si simbolurile sale pe de alta, precum si a celor cinci active principale ale sale, structura care le va dezvalui managerilor modul in care capitalul unui brand contribuie la construirea valorii sale.

MANAGEMENTUL CAPITALULUI UNUI BRAND a aparut in Romania cu sprijinul Companiei Coca-Cola, careia ii multumim pe aceasta cale.

Nr. de pagini : 256
Anul aparitiei : 2006

Detalii produs

Cartea "Managementul capitalului unui brand - Cum sa valorificam numele unui brand ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Management a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre David A. Aaker si a fost publicata la Editura BRANDBUILDERS Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.