Descriere - Managementul aprovizionarii si desfacerii, editia a III-a
In abordarea problematicii specifice aprovizionarii materiale si cu echipamente tehnice a intreprinderilor si ale desfacerii produselor finite, autorii au avut in vedere caracteristicile economiei de piata, dezvoltandu-se elementele de esenta.
In acest context se prezinta instrumentarul economico-metodologic eficient si de utilitate practica prin a carei aplicare se obtin rezultate foarte bune in conducerea, organizarea si realizarea proceselor de aprovizionare si de desfacere (vanzare) a rezultatelor productiei.
Un spatiu extins s-a acordat elaborarii si fundamentarii strategiei in aprovizionare si desfacere, organizarii si concretizarii relatiilor comerciale intre agentii economici in functie de pozitia acestora pe piata, selectiei partenerilor de afaceri, testarii credibilitatii acestora, organizarii si desfasurarii actiunilor de negociere si de finalizare a lor - activitati cu semnificatie deosebita si influenta determinata pentru activitatea economica a intreprinderilor, dezvoltarea acestora, protectia lor fata de fenomene generatoare de disfunctionalitati etc.
ISBN: 973-590-788-7
An aparitie: 2004
Nr. de pagini: 544
Format: 19x25,5