Descriere - Management strategic
Cuprins:
In loc de prefata (p7)
1. Strategia intreprinderii - concepte si factori de influenta (p9)
2. Mediul extern al intreprinderii - cadru de manifestare a strategiei (p21)
3. Analiza concurentiala (p35)
4. Analiza sectorului economic in care actioneaza o intreprindere (p49)
5. Diagnosticul strategic al inteprinderii (p83)
6. Segmentarea strategica (p101)
7. Analiza si managementul portofoliului de afaceri (p121)
8. Lantul valorii (p141)
Lucrari recomandate (p168)
Descriere:
Cartea de fata este rezulatul preocuparilor de cativa ani legate de strategie si al lucrului cu studentii. Reprezinta incercarea de a oferi un set de "unelte" de elaborare a strategiei in orice intreprindere si in orice tip (sau aproape orice tip) de economie.
Managementul strategic este de multe ori considerat apanajul marilor companii care functioneaza in economii avansate. Aceasta a devenit aproape o norma in scrierile despre strategie.
In Romania, coordonatele de mai sus au multe valori si , totusi, nevoia de strategie este la fel de acuta. De aceea indraznim sa credem sa inca o carte despre strategie este binevenita, cu atat mai mult cu cat incearca sa se diferentieze, avand o alta abordare.
Anul aparitiei: 2003
Numar pagini: 168
Format: 17x24