Descriere - Management strategic
Chintesenta volumului o constituie conceperea unui model de management strategic al firmei si utilizarea sa. Fara nici o indoiala, este primul model strategic de mare complexitate elaborat in Romania. Remarcam caracterul sau cuprinzator, ce decurge din reunirea in cadrul sau a tuturor etapelor si fazelor specifice managementului strategic, finalizandu-se in evaluarea rezultatelor proceselor de operationalizare a strategiei.
In mod corect, autorul puncteaza elementele de specialitate ale managementului strategic, aflat in zona operationalizarii proceselor manageriale, prin care acesta se diferentiaza de strategii. Modelul elaborat prezinta un pronuntat caracter instrumental, incorporand intr-o viziune interactiva numeroase metode si tehnici utilizabile din acest domeniu.
Dintre acestea evidentiem – fiind mai putin cunoscute si aplicate in Romania – modelul Boston Consulting Group, matricea Mc Kinsey si matricea Arthur De Little. Toate acestea ofera un plus de rigurozitate si aplicativitate modelului strategic.
Cartea, in ansamblul sau, are un pronuntat continut metodologic; 6 din cele 9 capitole ale lucrarii prezinta predominant acest continut. Ca urmare, ea se constituie intr-un ghid deosebit de util celor interesati in utilizarea eficace a managementului strategic in societatile comerciale si companiile nationale.
ISBN: 973-590-946-4
An aparitie: 2004
Nr. de pagini: 328
Format: 17x24