Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Management strategic in turism. Concepte si studii de caz - Bacanu, Bogdan

Management strategic in turism. Concepte si studii de caz

Editura POLIROM


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 10 zile lucratoare.
Apreciere: 2.0/7 (5 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 10 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Management strategic in turism. Concepte si studii de caz

Turismul si managementul strategic sint subiecte ale economiei aflate astazi in centrul atentiei. Lucrarea prezinta teoria managementului strategic
raportata la turism, descriind cele mai cunoscute concepte si modele din perspectiva unor industrii, organizatii si produse specifice activitatii acestui
sector. Temele sint abordate cu ajutorul unor exemple de referinta din turismul romanesc si international. Conceptele sint completate de studii de caz
dedicate unor firme remarcabile pentru ideile, produsele si personalul lor. Structurat ca un curs universitar, volumul se adreseaza studentilor economisti
interesati de turism, practicienilor din domeniu, precum si decidentilor din organizatiile publice responsabile de modelarea turismului.


Cuprins:
Concepte introductive
• Viziunea strategica: de la misiune la obiective
• Resursele interne ale organizatiei si avantajul concurential
• Mediul extern
• Alternative strategice de nivel corporativ
• Alternative strategice de nivel business
• Stakeholderi si leadership in turism
• Decizia strategica
• Implementarea strategiei prin subsistemele organizationale
• Implementarea strategiei prin parteneriate si modificarea portofoliului de afaceri
• Evaluarea si controlul
• Strategii antreprenoriale si inovare
• Management strategic global
• Studii de caz

Anul aparitiei: 2009
Format: 160 x 235
Nr. pagini: 352

Detalii produs

Cartea "Management strategic in turism. Concepte si studii de caz ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Economie politica a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Bacanu, Bogdan si a fost publicata la Editura POLIROM Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura POLIROM

Editura Polirom este o editura din Romania fondata în 1995, avand sediul central la Iasi. Primul titlu a fost cartea lui Adrian Marino, Pentru Europa. Integrarea Romaniei. Aspecte ideologice si culturale dar portofoliul editurii se concretizeaza acum în 35 de domenii editoriale si peste 55 de serii si colectii. In primul an au aparut 15 titluri si s-a ajuns la peste 5500.

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.